30 Mart 2024 Cumartesi

30 Mart Cumartesi

Dün gece derdini alçak tondan sakin sakin anlatan, iyi oyuncuların oynamıyormuş gibi yapıp derinden hissettirdikleri, hikayesi büyük bir marketin depolama işleri arasında geçen ve  Thomas Stuber'in yönettiği güzel bir film izledim.
Oyuncular Franz Rogowski ve Sandra Hüller filmin çekildiği 2018'den sonra Avrupa sinemasının başarılı oyuncuları arasında yer almaya başladılar. 
Güzel bir film izlemek isteyene Muhtemel Aşk , / In den Gängen'i öneririm.

Bu sabah bir toplantı için karşıya geçtim, döndüm. Bu defaki karşıya geçiş araba yoluyla olduğu için, yol boyu baharı yaşamaya ve açmaya başlamış ağaçları, çiçekleri seyrettim. Şansımıza trafik de delirtmedi, iyi oldu.

Akşamüstü sevgili mahalle komşum Şulemle bir kahve çay içimi buluştuk. 
Aslında önce sahile yürüyelim demiştik, fakat bugünkü boğuntulu ve basık hava ve de muhtemel insan kalabalığı gözümüzü yıldırdı. Hemen karar değiştirdik, mahallelerimizin ortak noktasında sakin bir kafe bulduk oturduk, keyfimize baktık, sohbetimizi ettik.



Eve dönerken yolumu biraz uzatıp mahallemizin butik AVM'sinin önünden geçtim ki önündeki kocaman yapraksız manolyayı göreyim.
Tam tahmin ettiğim gibi, geçen hafta çiçeklerinin tümü henüz tomurcuk olan ağaçtaki çiçekler tamamen açmıştı.
Hatta yer yer çiçeklerini dökmeye ve yapraklanmaya bile başlamıştı. 

8 yorum:

  1. ne şahane bir ağaç bu değil mi? ben de önünden geçerken bir süre durup hayran hayran seyrettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel gelişti gerçekten. :) Yakınında bir tana daha var ama nedense onu saçak altında tutuyorlar, zavallıcık güdük kaldı. :(

      Sil
  2. Çok güzel bir ağaç ve şarkısı olan ağaç bahar gerçekten harika. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar mevsimi biriciğimiz. :)
      Bu yapraksız manolyaların kokusu olmuyor, şarkıda geçen beyaz manolyaların yaprakları dökülmüyor ve çiçeği güzel kokuyor. :)

      Sil
  3. Filme ben de bayıldım. Bizim buralarda bu pembe manolyadan hiç görmedim, klasik beyazlar var. Onlar da henüz açmadı ama ne çiçektir yahu, adı bile hülyalı: Manolya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel filmdi gerçekten. :)
      Beyaz manolyaların açmasına en az bir ay var, onlar yapraklarıyla tohumlarıyla bu ilkbahar manolyasından çok farklılar. Bu mevsim açanın çiçekleri de çok narin oluyor.

      Sil

Hoşgeldiniz!