31 Mart 2024 Pazar

31 Mart Pazar

Ayın ve haftanın son gününün bitmesine ramak kaldı, yerel seçimlerin sonuçlarını gizlenmiş bir heyecanla bekliyoruz. Gizlenmiş heyecan, zira son seçimde aşırı umut ve heyecanla beklentiye girince, hayal kırıklığı da büyük oldu. 

Sabah erken toparlandım, oy kullanmak için saat 9'da evden çıktım, onbeş dakika kuyrukta bekledim. Aslında sandığımızda sıra uzun değildi; oy verme işlemi, katlaması mühür kurutması uzun süre aldığı için bekleniyordu. 
Oy kullandıktan sonra eve döndüm, annemde kahvaltı hazırladım. Her gün işlerini ağırdan alan annem, bugün oy kullanmaya gitmek heyecanıyla çok daha çabuk hazır oldu. 
Bu sene annemi sandığa taşımak için apartman görevlimizden yardım aldık. Annem kendisini dünden aramış ve arabasıyla götürmesini istemişti. Annemin oy kullanacağı sandık okulun giriş katındaydı, yine de okul bahçesinde biraz yürümek beş altı basamak inip çıkmak gerektiği için yavaş yavaş sandığa ulaştık.
Annemin sandığında kuyruk vardı, 70 yaş üstü vatandaşlara tanınan kuyruk beklemeden oy kullanmak inceliğinden yararlanarak ve 90 yaş ayrıcalığıyla öne geçtik. Oy kullanma işlemi tamamlandı, imza atıldı, görev tamamlamanın ferahlığıyla eve dönüldü.

Buraya sonuç beklemenin gerginliğini alacağından emin olduğum tatlı mı tatlı bir röportaj bırakıyorum. "Alper Tüydeş İle Havadan Sudan Kuştan Sohbetler"in son konuğu Ata Demirer. Kuşlar hakkında bilgilenmek yanı sıra eğlenmek garantili. 



Defnenin sadece yaprakları güzel kokmuyor,
Bizim sokağın girişindeki bir defne ağacının açmaya başlayan çiçekleri de mis kokulu ve nefis görünüşlü. 

4 yorum:

  1. ay ne güzel bir sabaha uyandık, çok hafifledim ekmekçim, çok :)
    bir de bu ne güzel videoymuş, izleyeceğim kesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür. :)
      Üzerimizden dağ kalktı, belki de.
      Video çok tatlı, serinin önceki iki videosu da güzeldi. :)

      Sil
  2. Resmen Bahar geldi 🧿🍀😌

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!