1 Nisan 2024 Pazartesi

1 Nisan Pazartesi

Bugün 1 Nisan.
Dün gece içimize içimize yaşadığımız heyecan ve sevinç sonrası, az uyuyup sabah erken uyanınca hemen haberlere baktım. Trafolara kedi girmemiş, oy sayımları tamamlanmış, sonuçlar gerçekten "öyle" imiş, rüya değilmiş, şaka değilmiş, gerçekmiş. Ohh!

Biraz kendime gelince gündelik hayatın işlerini hatırladım, aybaşı ödemeleri mesela, onlarla ilgilendim. Nevresim değiştirdim, çamaşır yıkadım, astım.
Aralarda son zamanlarda olmadığı kadar çok defa haberlere baktım. Kadın adayların kazanmalarına özellikle sevindim. 

Biraz sakinleşmek için müzik dinlemek istedim. Uzunca zamandır ARTE kanalına bakmamıştım, çok güzel bir konser buldum, dinledim.  Louvre Müzesinde Vivaldi ve Mozart çalmış müzisyenler; mekan da eserler de çok hoş. Burada, tık.

Akşamüstü biraz yürüyüş yaptım,  uzaklara gitmedim, minibüs caddesiyle mahallemiz arasında yürüdüm. Mor salkımların açmasının eli kulağında.
Havada yine bol miktarda  çöl tozu tabir edilen partikül varmış, hava kalitesini oldukça düşürüyormuş. Hava oldukça sıcak, bu mevsim için neredeyse bunaltıcı.



Yine latinler, evet
Bu defa yaprakların arasında  tomurcuğu, açmışı ve solmuşu bir arada.

10 yorum:

  1. sevinmeyi de unutmuşuz, "içimize içimize seviniyoruz" sanki, sevinmekten ve nazar değmesinden korkarak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bir arkadaşımın notunu gördüm, "kafası yeni geliyor, dur bi sevineyim" yazmıştı. :))
      Şöyle ağız dolusu sevineceğimiz günler görelim bundan sonra. :)

      Sil
    2. hahah evet evet, arzum yazmış di mi? ben de güldüm çok :)

      Sil
  2. Bu bahar bir başka bahar aynı zamanda çifte bahar. Nihayet sevinmek sırası bu seçimlerde bize geldi. Çoşmadım ama bir sevinç içimi sardı. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun olsun Zehracığım, usul usul sevinmek te iyi geliyor. :)
      Sevgiler.

      Sil
  3. İçimize sinsin inşallah :) Bir dönemin ilk adımı olsun. Latinlerin rengi güzel çıkmış araya bu sene de kıpkırmızılar gelse mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah C.ciğim. <3
      Latinlerin kırmızısı mı? Oooo! Burada müjdeli haber var. Gelsin gelsin. :))

      Sil
  4. "Şaka değilmiş"... Ayyyynı duyguydayım. O kadar tedirgindim ki son anda 1 nisaaaaan diye zevzek zevzek ortaya çıkacaklar sandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl tepe sersemi olmuşsak yıllardır, tencerede kaynayan kurbağalar gibi olmaktan...
      Neyse, bugünümüze sevinebiliyoruz artık. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!