29 Mart 2024 Cuma

29 Mart Cuma

Dünden beri doktorumun önerisine uygun olarak günde üç kez tansiyonumu ölçüyorum ve not ediyorum. Bir hafta sonunda doktora değerleri göndereceğim, anladığım kadarıyla belki ilaç saatini değiştirebilir ya da aynı kalabilir.

Bugün dünden daha az pusluydu, öğleden sonrasına dek güneş gökyüzünde çok daha fazla belirgindi, sonra yine pus arttı. 

Pazar alışverişinde bu hatanın turfanda sebzesi enginar oldu. Alışveriş sonrası yerleştirmeyi tamamladım, ardından bezelyeli, bol dereotu ve maydanozlu enginarlı pilav yaptım. 
Akşamüstü yürüyüşe çıktım, sahile indim. Bugün sahil dünden çok daha fazla kalabalıktı, güzel havayı görenler, okul, iş çıkışı sahile, sokağa atmışlar kendilerini.

Sabah radyodaki klasik müzik programlarından birinde sevdiğim Çek besteci Dvorjak'ın Rusalka operasından ay için söylenen çok güzel bir arya çalıyordu. 



Yürüyüşten dönerken şeytana uydum ve eve götürüp kızımla bölüşmelik minik bir pasta aldım. 
Burada kocaman durduğuna bakmayın,  üstündeki çilekle kıyaslarsanız minik aslında. 

8 yorum:

  1. Geçmiş olsun öncelikle. Güzel bir gün geçirmiş görünüyorsunuz. Yürüyüşten sonra pasta yememekte olmaz herhalde. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)
      Eh, pasta olmasa da yürüyüş keyfi yetseydi, daha mı iyiydi acaba? ;)

      Sil
  2. Pasta minik falan belki ama muhteşem görünüyor. Şeytana uymak da bazen gereklidir ve güzeldir Sevgili Okul Arkadaşım, afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laf aramızda çok lezzetli bir pastaydı Sevgili Okul Arkadaşım, teşekkürler. :)

      Sil
  3. enginarlı pilavla pişti yapmışız bu hafta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyy yaşasın! Mevsimin güzelleri başladı çünkü... :)

      Sil

Hoşgeldiniz!