28 Mart 2024 Perşembe

28 Mart Perşembe

Bugün çöl tozlarının egemenliği altında geçti, hava tahmini gökyüzü  güneşli diyordu, sonra parçalı bulutluya ve akşamüstü çok bulutluya geçti, güneşi ara da bul dersin oysa sıcak yerindeydi, dışarıda hissedilen 24 derece imiş.  

Günün önceden planlanan hiç bir işi olamadı; anneme gelecek konuk sağlık sorunu nedeniyle gelemedi, benim pilates dersi hocamın çocuğunun hastalanması nedeniyle yapılamadı, buluşur muyuz dediğimiz iki ayrı arkadaşımla denk düşemedik, işleri vardı. 
Kardeşime anlatıyordum, dedi ki "demek bugün sakin sakin evde oturman gerekiyormuş". Ben ise kalkıp sakin sakin yürüyüş yaptım, gidip sakin sakin grileşmiş denize ve tozlu havaya baktım.

Suadiye'deki Beltur'da bir kahve molası verdim, denizi seyrettim. Uzakta bir sıra halinde dizilmiş deniz kuşları, sıranın bir ucundan havalanıp biraz öteye yeniden sırayla konuyorlardı. Bütün bu hareket sırasında, ana sıradaki kuş sayısı eksilmiyordu. Kendimce fikir yürüttüm, demek ki diğer uçtan da sıraya yeniden katılıyorlar diye düşündüm.
Öyle işte...



Karahindiba çiçekleri ve hemen yanında kulağa kaçan olmuş tohumları...

4 yorum:

  1. bazen öyle oluyor, üstüste tüm planlar bozuluyor. boşver, böyle de güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi oldu, sakin bir gün geçirdim. :)

      Sil


  2. Zelda Capulet "28 Mart Perşembe" adlı yayına yeni bir yorum yaptı:

    o iki arkadaştan biri ben oluyorum sanırım. seninle konuştuktan sonra çıktım. istiklal üzerinde bir cafeye yerleştim ve çalıştım. dergiyi yayınladıktan sonra da sergiye gittim. çok hayal ettiğim gibiydi dersen hayır diyeceğim. ama asmalımescit sokakları iyi geldi. bir de calvino okumaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa! Acemi blogcu gibi işler yaptım az önce! :)))
      Senin sildiğin fazla yorumu kaldırayım diye ara yüzden "kaldır"a bastım ve iki yorum birden uzay boşluğuna uçuverdi. Kusura bakma Z.ciğim.
      Neyse ki mailden yorumu yakaladım ve yayınladım tekrar, komik işler valla...

      Gelelim dün hakkındaki nota, evet ikinin birisi sensin. :)
      Calvino severim, "Ağaca Tüneyen Baron" favorimdir, bir de "Benim Şehirlerim" var sevdiğim, iyi okumalar dilerim. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!