27 Mart 2024 Çarşamba

27 Mart Çarşamba

Bu sabah metroya gitmek üzere evden çıktığımda yerlerin ıslak olduğunu gördüm ve aynı anda havada sanki deniz kenarında imişim gibi inceden bir iyot kokusuyla karışık bir koku olduğunu hissettim.
Yıllardır duymadığım hoş bir yağmur sonrası kokusuydu.

Yeşilköy'de sahilde yürürken, Üsküdar'da oturan arkadaşıma bu sahneyi anlattığımda, o da aynı duyguyla güne başladığını ve ben tanımlayana dek bu kokuya isim veremediğini söyledi.

Bugün hava önceki tahminlerin aksine güneşli değildi, bulutluydu, ancak tahminleri doğrular şekilde ılık bir hava vardı. Sahilde yürürken dikkat ettim, havadaki pus  ve deniz üzerindeki sarımsı renk geleceği söylenen çöl tozları nedeniyle olmalıydı.

Bu Yeşilköy sahili nereden çıktı şimdi diyorsanız, günün yazısı Ekmekcikız'da. 



Bu defa bahar dallarımız Yeşilköy sahilindeki yürüyüşten.

Not:
Ş.ciğim, bugünkü tren yolculuğu sizin mahalleye de kolayca ulaşabileceğimi gösterdi.
Bundan sonraki hedefim, Ataköy ziyareti olacak. :)

2 yorum:

  1. bir sonraki hedefin beni üniversitede ziyaret olsun o vakit :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsun, konuşmuştuk bunu, olsun yapalım. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!