6 Kasım 2022 Pazar

6 Kasım Pazar

 * Bu pazar günü evde geçti. 
Dışarı çıkma planım vardı aslında. Oğlum sürpriz yaptı, kahvaltıya geliyorum dedi, maraton nedeniyle gelişi biraz gecikti, böylece kahvaltı saati ve devamı kaydı ve sonuçta evde kalmış oldum.

** Evde kalınca bir takım hazırlık ve bağlı olarak düzenleme işlerine giriştim. Haftaya misafirimiz olacak, yatak hazırlamak, dolap boşaltmak, fazlaca yayılınmış yerlerden toparlanmak, gereksiz yere içi boş bekletilen ayakkabı kutularını atmak gibi yapmaya üşendiğim ve yapılması gereken işlere giriştim. Tümü bitmediyse de epey yol aldım, hem başlamak bitirmenin yarısı değil midir?

*** Sabah erken uyanınca, çarşamba günü gelen ve hemen başladığım kitabımı,  canım Elif Derviş'in ilk romanı Uyuşma'yı bitirdim. Ursula K. le Guin tarzından hoşlanıyorsanız, bu kitabı da seveceğinizi düşünüyorum. 

Sonbahar mevsimine uygun bir caz parçasıyla günü tamamlayalım, ne dersiniz?



Dip Not:
Dünkü Üsküdar sahili yürüyüşünden,
İskele kalıntısı üzerinde dinlenen karabataklar,

4 yorum:

  1. bugün de hava şahaneydi aslında ama olsun, oğluş gelmiş, daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şulem, senin gibi benim de önceliğim çocuklar, anladın sen. :)
      Hafta içi başka güzel havaların tadını çıkardım zaten, ona sayıyorum. :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ne güzel, ben de. :)
      Sarah Vaughen, klasiklerin en klasiklerinden benim için. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!