2 Kasım 2022 Çarşamba

2 Kasım Çarşamba

* Dün annemin bel ağrısından rahatsızlığı epey artmıştı, bu sabah kapısını korka korka açtım. Neyse ki gece uyuyabilmiş, korktuğum kadar sıkıntılı değildi. Egzersizi için yardımcı oldum, o aşama da rahatsızlık vermeden geçti. Umarım yarınki doktor randevusunda nöropatik ağrı denilen bu tür ağrılar için, annem özelinde yapılabilecek bir işlem veya çözüm yolu önerilmiş olur. 

** Öğlen saatlerinde dışarı çıktım. Artık bu sabah eşinin "negatif" haberini aldıkları için mutlu olan can arkadaşım S.ciğimle buluşup hem hasret giderdik, hem de bizim kıyıya geçtiği için onun ve onuna sohbet ettiğim için benim havam değişti.
Hava artık epeyce serinledi, sonbahar kendini hissettiriyor kararına vardık. Güneş parlıyor ancak pek ısıtmıyor.
Yürürken fark ettim, malta erikleri çiçek açmaya ve parfümlü kokularını mahallemize yaymaya başlamışlar ki bu bile başlı başına havaarın soğuması yaklaştı işareti. 

*** Bugün gelen postacı Elifciğimin ilk romanını getirdi, sipariş vereli iki gün olmuştu, çabucak gelince sevindim. Üstelik bu sabah R. Carver'ın öykü kitabı  Katedral'i bitirmiştim. Yeni kitaba başlamanın tam zamanı. Ve bu kitap arkadaşımın ilk romanı olunca başka bir heyecan  ve tatlı bir bekleyiş doğrusu.



Dip Not:
Vee huzurlarınızda!...

2 yorum:

  1. aaa geldi mi kitap ? ne güzel :) benimki daha gelmedi ama ya :( dilerim senin yılbaşı kartına benzemez sonu :(

    anneciğin şifa bulsun tez zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanamadım, ama geldi. :)) Yok yok benzemez yılbaşı kartına o ayrı bir fenomen, yakında gelir kitabın. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!