5 Kasım 2022 Cumartesi

5 Kasım Cumartesi

 * Dün akşamüstü eve dönerken, saate bakmak için cep telefonumu cebimden çıkarıp elime aldım ve ekran koruyucu olarak eklediğim  fotoğrafın değişiverdiğini gördüm. Yahu, ne ara ne oldu da bu oluverdi? Cebimdeki telefon, ekranını kilitlemişim,  ne vakit neresine dokunuldu da açıldı ve o akıllı şey (!) eh artık yeter bunu kullandın sana yeni ekran koruyucu lazım, al bunu kullan dedi, gel de çöz çözebilirsen...
Önce gıcık oldum, sonra bir duvar kenarında durup ne olduğunu anlamaya çalıştım ve fakat koruyucu fotoğraf olan sevgili erguvan ağacımın fotoğrafı sırra kadem basmıştı, bulamadım. Başka bir sevdiğim bitki fotoğrafını seçtim, renk ayarlarını yaptım ve arada cıkcıklayarak  yoluma devam ettim. 
Şimdi kendime teselli veriyorum, değişiklik oldu işte canım, yeni mevsime yeni renk.

** Bugün arkadaşlarla Üsküdar'da buluşup Salacak Harem yürüyecektik. Yine yürüdük de, eksik kadro ile yürüdük, iki arkadaş nevazildir, iş güçtür gelemiyoruz deyince, N.ciğimle başbaşa kaldık ve Mayıs başında  erguvan mor salkımı seyri için yaptığımız yürüyüşün bir benzerini bu defa sonbahar yaprakları seyretmek için yaptık, pek hoştu. 
Yürüyüşün yanısıra yazdan beri biriken haberleri de paylaştık ki, o da ayrı keyifti.

*** Eve dönünce annemle konuştum ve bu akşam ne pişirelim konusuna bir çözüm buldum. Kaç zamandır tavuk yemiyorduk, şimdi fırında tavuk pişiyor,  annemin ağzının lezzetine uygun bir formül denk düşürmüş olduğumu tahmin ediyorum, göreceğiz.



Dip Not:
Kahvemizi eski Salacak iskelesindeki kahvede içtikten sonra yürümeye devam ettik,
Harem'deki saklı köşede nefis bir tost ve çay eşliğinde karşı kıyıyı ve önümüzdeki denizi seyrettik.

2 yorum:

  1. O kilit ekranı görüntüsü bende de sık sık değişiyor. Ne yapıyorum da oluyor anlamıyorum, bir bakıyorum Umut sıradağlara ya da sonbahar yaprağına dönüşmüş :) Sanırım bir yere basıyoruz farkına varmadan. Ben tekrar Umut'a kavuşuyorum ama epey uğraştırıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık ne oluyorsa? Anlamadığım için, iyi saatte olsunlardan şüpheleniyorum. :))
      Bu defa, telefonumun seçtiğine kısmen rıza gösterdim, değişiklik olursa da kendi bileceği iş artık. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!