18 Ekim 2021 Pazartesi

18 Ekim Pazartesi

 Yeni bir hafta başladı, çünkü bugün pazartesi. Sabah gökyüzünü kaplayan bulutlar öğleden sonra yükselmeye başladı. 

* Günün hareketlerini şöyle sıralayabilirim; öğlende annemi sokağa çıkıp yürümeye razı etmek, öğleden sonra kızımla görüntülü konuşmak, yine öğleden sonra A.cığımın doğum günü kutlama mesajlarını kızlar grubunda birbirimize çıkartma gönderme eğlencesine dönüştürmek, bir bölüm daha Leyla ile Mecnun izlemek.

** Kreutzer Sonat'ı bitirdikten sonra, ondan daha önce başladığım ve elime yapışan Johan Huizinga'nın Homo Ludens'ini bitirdim şükür. Umarım, darısı geçen sene yarım bıraktığım O. Pamuk'un Veba Geceleri'nin ve F. Pessoa'nın Huzursuzluğun Kitabı'nın başına olur, olsun. 
Onlara sıra gelene dek, gidip kütüphaneden rahatça okuyacağım bir kitap seçmeye niyetliyim. Belki de eskiden okuduklarımdan birini mesela  bir Alice Munro ya da bir Paul Auster okurum.

*** Epeyce uzun zaman oldu ARTE'ye bakmamışım. Bugün internet üzerinden izlemek istedim, video izlemek için beklemek gerekiyor, eskisi gibi anında izlenmeye başlamıyor, "available shortly" yazıyor, sonra  bekle bekle bir türlü başlamıyor. Acaba üye olmak mı gerekiyor dedim, kaydoldum. Yine bir şey değişmedi. Bu işin içinde bir iş mi var? ARTE'nin yayın ağı mı çöktü yoksa?!




Dip Not:
Kısmet ağaçları meyveye durdu artık,
Böyle oldu o çiçekler.

8 yorum:

  1. Şimdi test edildi ve bir sorun yok Sevgili Okul Arkadaşım, üyelik gerekmiyor, çünkü ben de üye değilim. Hatta Versay'da Handel konserini tıkladım ama dışarı çıkacağım için devam etmeyeceğim:) Başka videolarda da sorun yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet, şimdi ben de yeniden denedim, düzelmiş. Ne olmuşsa o ara?
      Teşekkürler Sevgili Okul Arkadaşım. :)
      Ben de tam o konsere göz koymuştum ki, şimdi dinliyorum. :))

      Sil
  2. Kısmet ağacını ilk kez duydum sayende Ekmekçim, ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldir gerçekten, kokusu da nefis parfümlüdür. :)

      Sil
  3. Pessoa Huzursuzluğun Kitabı öyle bir oturuşta okunacak kirap değildir ;) Ömür boyu dönüp dönüp bir açılıp bir bırakılarak okunur o kitap.. En sevdiğim ve en nefret ettiğim 3 kitaptan biridir….

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haa! Tam olarak öyle, hem sev, hem nefret et, tutkulu bir bağlanma gibi. :)
      Öbür ikisi neymiş, merak ettim şimdi. ;)

      Zaten, bir oturuşta okunamayacağını biliyordum da, yine de kalkşmıştım. Şimdi uygun bir başka zaman kolluyorum.

      Sil
  4. çıkartmalar eğlenceliydi ama kabul edelim ki en güzeli twinky winky'li olandı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkartmalar nefisti yaa, çok eğlendik. :)))
      Böyle mesajla bile eğlenebiliyorsak, bir araya gelsek neler olur dersin? :))

      Sil

Hoşgeldiniz!