5 Ağustos 2021 Perşembe

5 Ağustos Perşembe

 Sıcak hava dalgası bitecekmiş, az kalmış, dayanalım.

* Sabah uyanınca ilk iş termik santral yangınının ne durumda öğrenmek amacıyla haberlere baktım.
Umut vericiydi haber, 11 saatlik çaba sonucu santral yanmadan yangın kontrol edilebilmiş. Darısı diğer tüm yangınların başına.

** Şulemin önerdiği bir başka dizi olan The Marvelous Mrs. Maisel /  Muhteşem Bayan Maisel'e başladım. İlk bölümü umut vaadetti, devam edeceğim.
Nedir bakmak isteyen olursa, link vereyim.

*** Umarım Danzon Nu 2'ya taktı bizim Ekmekcikız demezsiniz. 
Buradaki yazıya eklediğim videoda çalan Alondra de la Parra önderliğindeki The İmpossible Orchestra'nın nasıl hayata geçirildiğini anlatan bir videoya denk geldim. Pandemi döneminde ekonomik olarak zorlanan amatör  müzisyenlere yardım etmek amacıyla profesyonel müzisyenlerin nasıl bir araya geldiğinin kısa bir hikayesi var. İzlemenizi öneririm.
Hem zaten Danzon Nu 2'ya taktım, evet.



Dip Not:
Adını bir türlü tam olarak öğrenemediğim için adı bende sarmısak çiçeği olan güzelliği takdimimdir.
Fotoğrafı geçen sene bu sıralarda çekmiştim.

4 yorum:

  1. Ne kadar güzelmiş hakikaten….. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman bir ponpon gibi duruyor uzaktan, yakından böyle miniş çiçeklerle o ponponu oluşturanları görüyoruz. :)

      Sil
  2. sabah uyandığımda akşam ne olup bitmiş diye korkarak alıyorum telefonu elime :( ahmed arif'in dizesindeki gibi "beter, bize kısmetmiş"...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya da Çinlilerin bedduasındaki gibi, "tuhaf zamanlarda yaşayasın!" derlermiş ya...

      Sil

Hoşgeldiniz!