6 Ağustos 2021 Cuma

6 Ağustos Cuma

İstanbul'da gün boyu bulut eksilmedi bugün, sabah erken hava çok çok sıcaktı, akşamüstü esinti çıktı, gece yağmur ve belki dolu yağacakmış. 

* Bugün Ege'de pek çok yerde güneş doğarken gökyüzü bir tür sepya renk almış,  bu sabah Ayvalık'ta bunu gören  kızım anlattı telefonda, "çok acayipti, hiç daha önce böyle bir şey görmemiştim, güneş tutulması gibi de değildi" dedi. Sonra ben de fotoğraflarını gördüm.
Yangınların külleri ve Libya üzerinden gelen çöl tozlarıymış buna sebep olan. 

** Gece uykum kaçınca Nuhun Gemisi'nin bu hafta yayına başlayacağı aklıma geldi. Hemen baktım ve sinyal müziği değiştirilmiş yeni sezonun ilk yayınını buldum. 
Bu defa, Breaking Wawes / Dalgaları Aşmak filminin tüm müziklerini çalındığı ve bu defalık daha çok sinema üzerine konuşulan bir program olmuş, yine çok güzel müzikler vardı. 
Sinyal müziğinin ne olduğunu merak edenlere ve tüm programı dinlemek isteyenlere programın linkini buraya bırakayım.

***  Bugünleri ileride anlatabilirsek, müzik yardım eder belki. Duyduğumdan beri, bu duyguyu destekleyen bir parçayı seçtim,  Daft Punk'tan  Veridis Quo 
Şarkının adı, Latince  Quo Vadis'ten  (Nereye?) etkilenmiş bir sözcük oyunu.



Dip Not:
Gece, muhtemelen iki üç apartman ötede büyük ihtimalle şarjı bittiği için uzun uzun çalan bir alarmın sesiyle uyandım. Saate baktım, hava ne kadar sıcak diye düşündüm, dereceye baktım ve uykum kaçtı. 
Bu da burada dursun, 6 ağustos gecesi, saat 02:02, ısı 28 santigrat derece.

4 yorum:

  1. nuhun gemisi yayını haberin için sağol.

    YanıtlaSil
  2. çok garipti gökyüzü gerçekten de. yolda gelirken biz de şahit olduk...nesiller boyu kendi elimizle mahvettik güzelim dünyayı/ülkeyi...şimdi ceremesini çekiyoruz ne yazık ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acil acil kodlu bir eylem planı yapılıp uygulanabilirse, belki torunlarımız güzel günler görecek. Umarım.

      Sil

Hoşgeldiniz!