18 Nisan 2021 Pazar

18 Nisan Pazar

Bugün hava düne göre biraz daha ılık, yağmur yok, ancak yine kapalı. Çöl tozları geliyormuş, gelmiş. Bir iki güne yağmur yağarsa, o tozlar toprağa bereket verecekler. 

* Sabah erkence çıkıp yürüdüm. Bir erguvan fidanıyla karşılaştık, kendimce onun rahatı için uğraştım, biraz.
Bu zamanda doğa macerası böyle oluyor, Ekmecikız'da anlattım, burada. 

** Portekiz'e birlikte gittiğimiz gruptan arkadaşlarımız bir kaç gündür İstanbul'da ya da Ankara'da pastel del nata yapan yerler bulmanın heyecanı içinde adres paylaşıyorlar.
Bugün paylaşılan videoda dronla çekilmiş nefis Portekiz manzaraları var. Aa, burayı tanıdım, burası neresi acaba diye diye izledim.
Görmek isteyen olursa linkini bırakıyorum.

*** Bugünün İKSV festival filmi olarak izlediğim film  Arkadaşlar Arasında / Le bonheur des uns... oldu.
İyi oyuncularla tatlı bir Fransız filmi, pazar günü havasına iyi geldi. 
"Hayatta başarılı olmak nedir" teması üzerine hikayesini kuran filmde, günümüz şehir insanının arkadaşlık ve değerler ilişkilerine göz atılıyordu, keyifle izlediim.



Dip Not:
Mahallemizin erguvanı, bu sabah.
İki gün önce dört sene önceki bir fotoğrafını eklemiştim.
Açısı biraz farklı oldu, yine de karşılaştırmak isterseniz, burada.

6 yorum:

  1. Portekiz ile ilgili video mükemmel:-)) 1 saatin biraz üzerinde, o yüzden hızlı hızlı geçtim ama oturup tamamı izlenecek kalite ve güzellikte bir tanıtım ve video ☺️ Keyifli akşamlar, mutlu haftalar şimdiden 🙏 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi fikir verdiniz, buna benzeyen başka videolar da gördüm, onları hızlı oynatma seçeneğiyle izleyeceğim. Belgesel değil, görüntüler tekrarlıyor nasılsa, dolayısıyla kaçırmak endişesi de yok. :)

      Sil
  2. Portekiz videosuna bayıldım! kendimi lizbon'a 2 kez gitmiş biri olarak hep şanslı görmüşümdür. 3.kez de gidilmez mi? gidilir elbet, ah keşke şu salgın bitse, euro makul seviyelere inse de (hayallere böylece devam edebilirim: yesem ama kilo almasam, günler geçse ama hiç yaşlanmasam :) ) gitsek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son senelerdeki en keyifli yolculuklardan biri Porto-Lizbon'du ve tadı damağımda kaldı.
      Bütün bu saydığın iyi ihtimallerin toplamının özeti olarak parantezsiz tarafından, balık kavağa çıksa da Portekiz'e yine gitsek" diyorum. :))

      Sil
  3. Buraya bir yorum yazmıştım ama ne hikmetse bir sorun yaşamıştı, silinmişti, sonra aynı tadı tekrar edemeyeceğimi düşünüp sonraya bırakmıştım Sevgili Okul Arkadaşım; sonra iş güç işte:) Atıflı ve linkini verdiğiniz video ile ilişkili bir yorumdu ki bir toparlamaya çalışayım:) Anladınız elbette... Sanırım... sanırım değil kesin, hayatımın en eğlenceli yolculuklarından birini sayenizde yapmış olmuştum, yol arkadaşım bilirsiniz ki biraz okur yazar olan herkesi kıskandıracak biriydi. İşte o gezimi video ile ilişkilendiren ve çocuk heyecanların altını çizen bir tattaydı, keşke kopyalasaydım dedim elbet, ama sanırım anlatabildim de:) Bir kez daha teşekkürler; şimdi elimde kahve kokusu ve pırıl pırıl bir güneş, keyifle izleyebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım ben onu, gayet iyi anladım Sevgili Okul Arkadaşım. :)
      Belki, benzer bir heyecanı videoyu ilk izlediğimde ben de yaşadım; hem gözümle gördüğüm hem de okuyarak hayal ettiğim yerleri tekrar görmeyi düşleyerek.
      İnsanın hayal gücü, gözünün gördüğünden çok daha güçlü olabiliyor bazen. Keyifli seyirler, güzel yolculuklar olsun. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!