24 Haziran 2026 Çarşamba

24 Haziran Çarşamba

Bugün ADSL'in modeminin değişmesidir, cep telefonu sözleşme yenilenmesidir derken sanal dünya ile hemhal oluyorum.

Öğleden sonra beklediğim fiber optik kablodan beslenen modemi takacak olan TTNetciler sabahtan geldiler. Önce, keşif yapmaya geleceğiz dediler, sonra gelmişken halledelim dediler. Programımı öğleden sonraya göre ayarlamıştım, başka işlerim vardı ama hadi yapın demiş bulundum. Neyse, uzun sürmedi, hallettiler.
Teknisyenlerden birisi giderken dedi ki bir hafta içinde sorun olursa şirketi değil, bizi arayın notumuz düşmesin! Bizim memleketin işleri diyeceğim de bir yandan da yeni çalışma sistemlerine göre müşteriden iyi hizmet notu almak peşinde olan çalışanların durumu var. 

Diğer konu, biraz tepemin tasını attırdı. Cep telefonu operatöründen dün gelen mesaj "sözleşmeniz 24 Temmuz'da bitiyor" diyordu. Oysa yıllık kontratımız 23 Ağustos'ta başlamıştı ve malum bir sene 12 aydır, 11 ay değil. Sözleşmeniz Temmuzda bitiyor demek sözleşmenizi 11 ayda kesiyorum anlamına gelir ve hiç bir yasal dayanağı yok, bunun.
Önce müşteri hizmetlerini aradım, karşıma çıkan görevli bir araba kem küm etti, her ay fatura kesim tarihi var, aylar ortalama 30 gün sayılıyor filan dedi ama neden kontrat 11 ay sürüyor konusunda ikna edici bir açıklama yapamadı.
Oradan sonuç alamayınca web üzerinden şikayet işlemi yaptım, oturdum mektup yazdım. Bakalım ne cevap gelecek? Saçma olan şu ki ödediğim faturaları saysalar yeter, ne zaman 12 tane olacak, görecekler.




Telefoncular geldiğinde kendisini evin en ucra köşesine saklayan Kontes hanım, yabancılar gidince bir güzel yayıldı ve güzellik uykusunu aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz!