Öyle tatlı bir gün oldu ki...
İki hafta öncesinden konuşmuş ve buluşmak için zaman belirlemeye çalışmıştık. Buluşmayı beklediğimiz sırada neler neler olmuş, günlük hayat akmış gitmiş. Olsun varsın. Bir aradan sonra buluşmanın tadını çıkardığımız, hem anılara daldığımız, hem bunca zamandır tanışmamıza rağmen bilmediğimiz konuları keşfederek sohbete doyduğumuz bir gün oldu.
Bizi bir araya getiren esas olarak mesleğimize başladığımız ve mutlulukla sürdürdüğümüz hukuk büromuz:
Ben avukatlık stajına başladığımda, F.ciğim yurt dışından geldikten sonra ikinci dilinin sağladığı imkanı değerlendirerek büroda çevirmen hukukçu olarak çalışıyordu. Sonradan fark derslerini verdi, stajını yaptı ve İstanbul barosuna kayıtlı olarak avukatlık yaptı.
Yine o yıllarda Ş.ciğim büromuzun yönetici sekreteriydi, aynı zamanda üniversitede gazetecilik okuyordu. Ben staja başlamadan çok önceleri henüz lise mezunu genç bir kız olarak sekreterliğe başlamış ve her şeyi sırayla öğrenmişti. Sonradan kendisine bambaşka çalışma alanı seçti ve çok başarılı bir iş kadını oldu.
O yıllarda B.cığım Ankara'da hukuk okuyordu, fakülteyi bitirdi, büroda staja başladı ve benim stajyerim oldu. Daha sonraki yıllarda kendisi çocuklarımın halası da oldu ve halen iki çocuk annesi olarak mesleği sürdürüyor.
Hepimizin ortak bağlantı noktası olan rahmetli G. Aybay'ın zarif eşi M. hanım onu tanıdığımızda mesleğini başarıyla sürdüren bir diş hekimiydi. Hepimiz, onu tanıyan herkes gibi kendisine, duruşuna, enerjisine hayrandık. Sevgili eşinin vefatından sonra da bağlarımız sürdü ve çalışmalarına hayranlığımız devam etti. Sadece sevdiklerine dağıtılmak üzere yazdığı "Kokular, Sesler ve Hatıralar" başlıklı anılar kitabını bugün bize imzalayarak verdiğinde hepimiz çok mutlu olduk.
Balkonumuzun kaynana topuzu kaktüsü güzel çiçeklerini teker teker açtırmaya devam ediyor.

sosyal medyada gördüğüm fotoğraf bu buluşmaya aitti demek...ben de merak etmiştim :)
YanıtlaSilkaktüsün yine şahane açmış canikom
Evet ta kendileri, bürodan yadigar yakınlarım onlar. :)
SilKaktüs bu sene azimli maşallah, ikinci tur bu. :)