9 Ekim 2024 Çarşamba

9 Ekim Çarşamba

Haftanın ilk yarısını geçtik,  nasıl oldu anlamadım. 
Aynı şekilde günün saatleri de nasıl olduğunu anlamadan geçiverdi ve "saat 5 oluyor, çıkıp bir yürüyeyim" derken buldum kendimi. 

Günümüzün konusu yine aile hekimimizin işi yokuşa süren bazı tutumları oldu. Bu defa kızım bir sağlık raporu almak için gitti olmaz cevabıyla eve döndü, arkadaşlarından "yok yahu olur, biz aldık oluyor" cevabını alınca tekrar gidip konuştu ve yeni "olmaz" cevabıyla eve döndü. 
Bu sitem  nasıl çalışıyor, gerçekten anlayamıyorum, bir yerde olan iş, diğer yerde neden olamıyor?

Bir kaç gündür evde yeniden gitar sesi duymaya başladım. Kızım abisinin klasik gitarını eline aldı, telini değişti, yıllar öncesinde bir sene kadar çalıştığı müzik aletiyle yeniden yakınlık kurmaya başladı. 
Sabah dinlediğim gitar ikilisini bu vesileyle ekleyeyim, gitar sevenler için keyifli dinlemeler olsun. 



Meraklısına lüzumsuz bilgi serisinden:
Tanıştırayım, aronya meyvesi. Güçlü antioksidan özellikleriyle biliniyor.
Biraz buruk hatta keremsi tadı var, ilk bakışta yaban mersinine benziyor, ondan daha ufak ve sert bir meyve.

6 yorum:

  1. ay ne güzel evde gitar sesi duymak :) bizim evde de bir ara piyano sesi olurdu arada, içimi şenlendiren...
    aronya çok şifalı bir bitkiymiş ama ben pek sevmemiştim tadını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet doğru, sizin evde de piyano sesi vardı, yine olur belki. :)
      Aronya oldukça kekre tadı olan bir meyve, badem ile yiyorum bir miktar dengeliyor. :)

      Sil
  2. Bizde de hevesle alınan bir gitar kutusunda öylece dekor olarak duruyor. Çalan birinin olması şahane.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlum uzun yıllar çaldı, kızımın hevesi kısa sürmüştü. Şimdi kızım yeniden eline aldı gitarı, umarım bu defa uzun ömürlü olur. :)

      Sil
  3. Aronyayı çok yararlı olmasına rağmen pek sevmedim, onun yerine yaban mersini tüketiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk ağzıma alıp çiğnediğimde ben de "bu neee!" çığlığı attım. Sonra bunca aldım, bir şekilde yiyeceğim dedim. :)))
      Şimdi bademle eşleştiriyorum, iyi oluyor. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!