10 Ekim 2024 Perşembe

10 Ekim Perşembe

Bugün gökten kısmet yağdı üzerime! Bir defa çantama, bir defa oturduğum sandalyeye, bir defa yanımdaki betona olmak üzere kısmetleri üçledim. 
Eskiden olsa gider piyango bileti alırdık, artık piyango bileti de yalan oldu. Ben de içimden dilek tuttum, denk düşerse söylerim size de.

Gökyüzünden kısmet yağması boşuna değil aslında, çünkü dışarıda oturuyorduk. Hazır hava yumuşakken, güneş fazlaca ısırmıyorken biraz deniz havası alsın annem dedik ve kardeşimle, annemin yardımcısıyla beraber Suadiye Beltur'a gittik. 
Oturduğumuzda güneş yakıyordu, sonra biraz bulutlandı, daha rahat ettik.  Gerçi, dışarıdan gözleyen birisi için "amma da kıpır kıpır gezindiler" etkisi yapmış olabiliriz. Annemin güneşten ve rüzgardan rahatsızlık durumuna göre, masamızı ağaç altına, olmadı güneşe, olmadı sundurma altına kaydırdık durduk.
Olsun varsın, sonuç olarak denizi seyretme, temiz hava alma ve annemin gönlünü yapma amaçlarımıza ulaştık ya, bize yeter. 



Kısmet dağıtıcıları söğüt dalına tünemişler, hedef belirleme peşindeler...

3 yorum:

  1. Hahahah güzel bakmak böyle birşey olsa gerek :)) Sanırım kısmetçiler gitme hazırlığında telaşlı bu sıra.. Bizde de kazlar sabahları tur atıyor ve onların kısmetler de maşallah büyük malum.. :)))

    YanıtlaSil
  2. ya ben de bugün milli piyango bileti almak ya da en azından kazı kazan oynamak istediğimi farkettim. hayal kurmak istiyorum çünkü, "ikramiye çıkarsa ne yaparım" diye ama hayal kurmak hakkımızı bile elimizden aldılar!
    neyse, kısmet illa para olacak demek değil di mi? dilek tutmakla iyi yapmışsın :) umarım gerçekleşsin canikom

    YanıtlaSil
  3. Bizim kısmetçiler de balkondaki çiçeklerin tepesine tüneyip canlarına okuyorlar :)))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!