7 Ekim 2024 Pazartesi

7 Ekim Pazartesi

Dün gece umutla beklediğimiz yağmura, gök gürültülü sağanak yağış olarak kavuştuk. Önce akşam yemeği saatinde gümbürdedi ve biraz yağdı. Bu kadar patırtıya bu yağmur olmadı diye düşünürken, gece ses ve ışık gösterisine ek olarak yağmur da epeyce yağdı; sabah sokaklar halen ıslaktı. 

Tüm gün koşturarak geçti, sabah aile hekimine ilaç yazdır, sonuç al, eczaneye git işleri sonrasında haftanın ilk  pilates dersine gittim. Çıkışta eve dönerken bir iki alış veriş yaptım. 
Akşamüstü kardeşim uğradı, kızımla birlikte anneme gittik. Küçük küçük aile dedikodusu yaptık, kendi kendimize eğlendik.

Dün gece TRT 2'de geç vakit bir konsere denk düştüm:  Schönbrunn Sarayı’nın bahçesinde gerçekleşen “Viyana Filarmoni Orkestrası: Yaz Gecesi Konseri”.
Biraz seyrettim, çok hoştu, uykum geldiği için hayıflanarak televizyonu kapattım, keşke önceden haberim olsaydı da kendimi tüm konseri seyretmeye programlasaydım.



Eve dönerken alt sokakta burnuma gelen kokunun izini sürünce yanılmadığımı anladım.
Mevsimi mi kestiremedim,  bir  kelebek çalısı yeniden çiçeklenmişti. 

10 yorum:

  1. İstanbul beni dün şakır şakır yağmurla karşıladı, evet :) Sonbaharı seviyorum yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharlar <3 ben, ilki de güzel sonu da! :))

      Sil
  2. Ay bu kelebek çalısı benim de dikkatimi çekti! Ben de şaşırdım bahar çiçeğidir çünkü ama demek ki bir de sonbaharda açıyormuş ya da bu sene şaşırdılar global anlamda :)) Yağmurunuza sevindim, bizde de biraz güneş açtı bugün delirdik sevinçten!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Baharda açar ki kelebekler etrafında pır pır dönsünler. :)) Bence mevsimi şaşırdılar. :)
      Umarım güneşiniz devam ediyordur, bizimki hasretimize dayanamadı iki gün ara verip geldi yeniden. :))

      Sil
  3. O yağmur bu sabah şehrimize vardı Sevgili Okul Arkadaşım, neyse ki yarın ayrılacakmış bizden, güneşe pek alıştık ancak yağmuru da gücendirmek istemeyiz elbette. Viyana Filarmoni bilgisi için teşekkürler, buldum ve izliyorum, sabaha pek yakıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok heveslendim ama bulduğum çok kısa ve başka şehirden bir kayıtmış, an itibariyle Arte'ye düşmesini bekliyorum:)

      Sil
    2. Bizim yağmurlu hava gitti bile, sıra sizde olmalı. :)
      Viyana Filarmoni'nin sitesinde gördüm sanırım, yayıncı olarak BBC'yi belirtmişler. Belki orada denk düşer, Sevgili Okul Arkadaşım. Dinlediğim kısmıyla güze lkonserdi. :)

      Sil
    3. Bilgi için çok teşekkürler Sevgili Okul Arkadaşım, boşluk bulduğum anda kurcalayacağım:)

      Sil
  4. İlk bakışta leylak sandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duruşu çok benziyor leylağa, bu biraz daha ince, uzun ve sarkık. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!