6 Ekim 2024 Pazar

6 Ekim Pazar

Dün başlayan ikinci yaz mevsimi bugün de devam etti. Anladığım kadarıyla bu hafta böyle ılıman gidecek. Belki lodos bu gece gözyaşlarını bırakır, sonrası yine yaz.

Öğleden sonra sokağa çıktım yürüdüm, kalabalıktır düşüncesiyle sahile kadar uzamadım, mahalle turu atmakla yetindim.

Mahallemizin butik AVM'sindeki sinemalar pandemide kapanmıştı. Geçen sene tiyatro ve konser salonları açıldı, sinemalarda bir hareket olmadı. Bu yaz o bölümü brandalarla çevirdiler, bir inşaat faaliyeti görüntüsü başladı. 
Dün ne zamandır uğramadığım üst kata çıkınca gördüm, o brandalı bölümün arkasında -umarım yanılıyorumdur- artık sinemalar yokmuş gibi duruyor. 
Sanki, o bölüm de kattaki diğer yeme içme bölümüne benzer bir görüntü vermeye başlamış. 
Sinema konusunda bir umutla bekliyorum yine de...



Günün fotosu non figüratif sanat eseri değil,
Mahalledeki bir kaldırımdan, 
Kesilmiş ağacın kalan kütüğü,  

1 yorum:

  1. Sinemada büyük ekranda film izlemenin keyfi bir başkadır gerçekten. Sanatsal etkinlikler de mi bitmek üzere ???
    İyi ki doğa cömertçe güzelliklerini sergiliyor. Harika bir tablo gibi. Kök üzerindeki çizgilere bakarak ağaçların yaşı da belirlenebiliyor değil mi? İlk duyduğumda çok ilginç gelmişti bana.
    Böyle bir güzelliğe nasıl kıymışlar, merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!