5 Ekim 2024 Cumartesi

5 Ekim Cumartesi

Bugün yaz geldi, hem de termometreyi 31 derece gösterecek şekilde, ciddi ciddi geldi. 
Yaz başı günlerinde olduğu gibi dışarısı sıcak, ev içi serindi. Neyse ki öyleydi, aksi halde bunalmak işten değildi.

Cumartesi günleri eskiden özellikli günlerdi. Eskiden dediğim çalışırken, çocuklar küçükken... Hafta sonu geliyor, şunu bunu yapalım derdik. Zamanın ruhu değişiyormuş hayat ilerledikçe, bunu da anlamış oldum; teşekkür ederim ilgililere.

Sabah önüme bir Salvatore Adamo videosu çıkıverdi. İçimden geçen soru "yoksa bizim bildiğimiz Adamo mu?" oldu. Evet, gerçekten o imiş. Meğer geçen sene Türkiye'ye gelmiş ve İş Sanat'ta konser vermiş. 



Yeşil domates pilakisi yaptım bugün.
Pirincini azıcık fazla koymuşum, arkadaki küçük kavanoza kurduğum iki domateslik turşunun domateslerini de pilakiye ekleseymişim tam olacakmış.
Tarif Aşdamı'nda, Z.cığımdan kopya çektim, pek de güzel oldu. 


1 yorum:

  1. Dinlemek istemez miyiz Sevgili Okul Arkadaşım. Üstelik ben için şöyle bir hoşluk da oldu, aynı çağın çocukları olmak böyle bir şey sanırım. Ben de yarın yayınlanmak üzere iki şarkılık bir şeyi hazır etmiştim, memleketin "delirmişlerinin" inadına müzik babından:) Şu an Adamo ile başbaşayız, çok keyifli, çok hoş, bu saatlere çok yakıştı ve çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!