18 Ekim 2024 Cuma

18 Ekim Cuma

Bugüne dair anlatacak bir şey yok gibi, var da yok aslında.

Mesela bugün  canım A.Ç.'un doğum günüydü. Gönül isterdi ki, bugünü birlikte geçirelim, olamadı. Sabah kızlar grubundan kutlama mesajları gönderdik sadece. 

Mesela bugün en sevgili blog arkadaşlarımdan Zelda Capulet aradı; telefonda sohbetleştik, biraz haber aldık verdik,  birazcık özlem giderdik. Gelecek haftalardan bir gün buluşuruz umuduna sarıldık.

Mesela bugün  D.im aradı, dünkü aramama cevap olarak. Meğer, dün aramış da telefon rehberinde halen eski iş numaram kayıtlı olduğu için bana ulaşamamış, sil o numarayı şekerim dedim. Uzun süredir haberleşmemiştik, epey bir lafladık, yine onunla da yakın gelecekte yüz yüze görüşmek umuduna bağlandık. 

Mesela bugün F.ciğim aradı, hafta sonu Baro Seçimi'ne gidecek misin dedi. Dedim gidecektim ama gidemiyorum, annemin keyfi yok, yardımcısı izinli olacak, yalnız bırakmak istemedim. Mazeret gönder bari, aksi halde ceza ödersin dedi, dedim mazeret seçenekleri arasında "anneme bakıyorum" yok, gülüştük biraz.

Haa, bu arada dün akşamdan beri apartmanımızın kaloriferi azar azar yanmaya başladı. Bu sonbahara not  olsun.



Chiharu Shiota'nın duvardaki kırmızısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz!