17 Ekim 2024 Perşembe

17 Ekim Perşembe

Sabah ayaklandığımda yağmur sesi duyunca şaşırdım. Bir gün önceki hava durumu raporalrı hava soğuyacak diyordu da yağmur yoktu sanki.
Yağmur yağdı, durdu, güneş açtı, sonra tekrar yağdı, durdu, güneş açtı ve tüm bu zaman süresnce rüzgar buz gibi esti. Sonra yönüne baktım, yıldız - yıldız karayel diyordu. İstanbul'da bu rüzgar nadiren eser ve sert esince kar getirir, genellikle. 
Zaten bugün yağan yağmur biraz öyle kar havalıydı, aylardan Ekim değil Aralık olsa  (benim amatör meteoroloji tahminlerime göre) bugün kar yağdı demiştik, bence. 

Dün boğazıma sardığım atkıya bugün kazak ve yağmurluk da eklendi. Bu sene mevsim normallerinde gidiyoruz sanki, geçen sene bu zamanlar halen "öff bu ne sıcak hava" diyorduk. 
Bakalım önümüzdeki mevsimde neler olacak?



Rüzgâr kırmış dalını, ellerin günahı ne? Şarkısı burada!
Sokaktaki apartmanlardan birinin bahçesinde duvar boyu dikilidir, serviler.
Biz taşındığımızda gencecik fidanlardı, kocaman ağaçlar oldular.
Bugünkü rüzgâr ve yağmur yere düşürüvermiş.


2 yorum:

  1. Tarif ettiğiniz hava gün içinden beri bizi de ziyarette Sevgili Okul Arkadaşım, oysa dün ne kadar sevimliydi:)

    YanıtlaSil
  2. bugün dünden de acayipti hava. yağdı, açtı, kapadı, yağdı, açtı kapadı şeklinde aptal etti beni vallahi. ne giyeceğimi şaşırdım tam da pazar gününde!

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!