16 Ekim 2024 Çarşamba

16 Ekim Çarşamba

Dünkü güneşli parlak gökyüzünden sonra böyle birdenbire asık suratlı, bulutlu havaya dönmek ruhu biraz ters etkiliyor desem, anlarsınız değil mi?
Öğleden sonra sokağa çıkarken boynuma ince bir atkı almak ihtiyacı hissettim, mesela.

Üstüne ev, mahalle dışına çıkılmış, hatta karşıya geçilmiş bir günün ardından yeniden ev içi koşuşturmasıyla ve annem virütik bir şey mi geçiriyor acaba endişesiyle geçen gün havayla eş zamanlı şekilde yorucu oldu. 
Neyse, amacım şikayet değil bugün de böyle geçiyor notu düşmek.




Dünkü şehir hatları vapuru, almış başını gidiyor, hızla karşı kıyıya doğru...

6 yorum:

  1. Anlarız Sevgili Okul Arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. "Her şey olur, her şey büyür, her şey geçer, hayat kalır." başlığı ile birlikte o nefis video ve görselin güzelliği ile bütünleşmiş bir gün. Daha güzel üç şey ne olur ki ?
    Yaşama anlam katan bir paylaşım.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Makbule Hanım,
      Güzellikleri gören gözlerinize saygıyla...
      Sevgiler.

      Sil
  3. istanbulun havasına güven olmaz demiş atalarımız, malum :) sabah okul için sabahın köründe evden çıkarken üstüme hırka ve yağmurluk alıp, okul dönüşü önce ikisini de çıkardım, sonra hırkayı giydim, diğerini çantaya attım, sonra çıkarıp onu da giydim, sonra...bu böyle giderdi de eve vardım, şükür :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak öyle! Hatta bir söz okumuştum, aklımda kaldığı kadarıyla, şöyle bir şeydi: Gerçek İstanbul'lu hava güneşliyken girdiği sinemadan matine çıkışında yağan yağmura şemsiye açabilen kişidir.
      Doğru, gerçekten. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!