13 Ekim 2024 Pazar

13 Ekim Pazar

Cumartesi geceleri annem "yarın pazar, biraz geç kalksak olur" demeyi adet edindi. Cevap olarak genellikle "anneciğim çok geçe kalmayalım, ilaçlarının saati kaymasın, hafta içi hafta sonu hep aynı zaten" filan diyorum. 
Bugün bari annemin gönlü olsun dedim, saat 10'da uyandırdım kendisini. Kahvaltı hazırladım, yaptık derken 11'i geçmişti.

Sonrasında annem televizyonda Tarsus lezzetlerinin de tanıtıldığı bir programı izlerken ben mahallede yürüyüşe çıktım, dönüşte biraz alışveriş yaptım. 
Öğlende annemin küçük kuzeni aradı, yeğenlerini ziyarete gelmiş, bize de uğrayacakmış. Annem memnun oldu, epeydir görüşmemişlerdi.

Dün akşamki gürültülü yağmurdan sonra bu gün hava oldukça serinlemişti.  Gün boyunca güneş hiç gözükmedi. Şimdi de banyo sonrası biraz daha sıcak sıcak oturayım düşüncesiyle sıcak çikolata yaptım, hırkamı, çorabımı giydim haberleri okuyorum. Hoş, haber okumasam daha iyi olacak ya...



Dün akşamüstüne doğru, yağmurdan önce, bulutlar gökyüzünde  katman katman,

8 yorum:

  1. Gülümsedim :) Çalışmayan birinin "yarın Pazar biraz geç kalksak olur" demesine. Ben de aynı durumdayım. O yüzden anlıyorum bir yanımla. Aslında geç kalkmak kadar Pazar gününe bir özellik katma isteği, rutini kırma isteği, ve diğer insanlarla hala ortak bir yerlerde buluşma isteği.
    Bugün seninle konuştuktan sonra caddede yürürken büfelerden birinin önünde bir adam kaşları ortada yukarda birleşmiş bir yere sabit bakıyordu. Nereye bakıyor diye merak ettim: gazetelere bakıyormuş. Kimbilir hangi korkunç haberi okuyordu.
    Ahh banyo sonrası sıcak çikolata...Tam keyif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Joe'cuğum yorumunla aydınlanma sağladın zihnimde, sağol varol. <3
      Annem "yarın pazar geç kalkalım" deyince artık itiraz etmeyeceğim, ilaç saatini denk düşüreceğim. :)
      Gazete satın almıyorum epeydir, ama haberleri okumadan olmuyor, internet ise canlı felaket yayını gibi, maalesef. :((

      Sil
  2. Çalışan biri olarak hafta sonu geç kalkayım derim ama aynı saate uyanırım alışkanlıklar bozulmuyor bir türlü. Çikolatanın her türlüsü kabulüm. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adettendir, geç kalkayım dediğinde erken uyanılır Hülyacığım. :)
      Çikolata aşkımız bitmez. :)

      Sil
  3. Pazar gününün daima böyle bir etkisi vardır ama yaa :) hak veriyorum ben anneye. Hava burda hala sıcak, gölgeli yerlerde biraz esinti yapıyor ama o da bizlere çok iyi geliyor, özlemişiz vesselam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar sabahları erken saatte yürüyüş yaptığım zamandan biliyorum, hayvancıklar bile güne geç başlıyorlar. :))
      İzmir bu sene pek tatsız bir yaz geçirdi uzaktan izlediğim kadarıyla, artık biraz nefes almak zamanıdır. :)

      Sil
  4. ne güzel yağdı ama cumartesi değil mi? yağmuru seven insanlara verilen bir ad vardı ya hani, hah, ben oyum işte :)
    her "yarın pazar , geç kalkayım" dediğimde 6.30da gözlerimi açarım ben! yine de zaman kaygısız yatmaya devam etmek güzel tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmurseverlere "pluviophile" denirmiş. Bunun bir de karsever versiyonu var. :))
      Pazar günleri geç kalkma arzusunun vicdani baskısı mı nedir o erkenden uyanıvermek, öyle olur gerçekten. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!