30 Eylül 2024 Pazartesi

30 Eylül Pazartesi

Dünden beri kendime kaçış noktaları bulmaya çalışıyorum, aksi halde mutsuz olup durduğum yerde huzursuz olacağım. 
Ama ne mümkün...

Gece gök gürültülü sağanak yağış bekleniyordu. Saat 3 civarı uyandığımda uyku sersemi aklımdan geçen gök gürültüsü yalan olmuş, yağmur var mı acaba oldu. Dışarıyı dinledim, sakin sakin yağan yağmurun sesini duyunca içimden ohh çektim, uyudum. 
Meğer gök gürültüsü de olmuş, ben duymamışım. Kaç günün geriliminden sonra kütük gibi uyumuş olmalıyım.

Öğlende pilatese giderken ve dönerken geçtiğim sokaklar caddeler yine harıl harıl çalışan hafriyat ya da inşaat makinelerinin sesleriyle bunaltıcıydı.
Dersten sonra hocamla birer kahve içtik, televizyon açıktı, karşımızda uzaklarda bir deniz feneri, önde renkli kır bitkileri ve arka planda alacakaranlık görüntüsü vardı. Alacakaranlık zamanını ben gündoğumu olarak düşündüm, M.ciğim günbatımı olarak yorumladı.
Aşağıda gördüğünüz -televizyon yayınından aldığım görüntüsünün aslındaki- fotoğrafı kim çekti, burası neresi diye araştırdık, sonunda bulduk.



Annisquam Lighthouse, Massachusetts, 
Boston'un biraz kuzeyindeki  yapım tarihi 1801 olan deniz feneri,
Fotoğrafçı Ken Rhodes

6 yorum:

  1. Dün çok sıcaktı, fırsattan istifade Umut'u Gölbaşı'na götürdük, iyi ki de götürmüşüz, bugün kış geldi :) Yağmur var burada da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut'lu gezmeler <3
      Ne güzel yapmışsınız, tam zamanı. :)

      Sil
  2. bugün kış geldi gerçekten. ne giyeceğimi bilemedim okula giderken! yo yooo, şikayet etmiyorum kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dereceler ilkbaharda olsa ohh hava sıcak bugün der açılır saçılırız, sonbahar olunca üşüyoruz. Biz insanlar böyleyiz. :)))

      Sil
  3. Bizde de öğleden sonra özellikle akşamüstü geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur iyidir, bu mevsimde özellikle en çok istenen; toprak için de bizim için de. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!