1 Ekim 2024 Salı

1Ekim Salı

Hoş gelişler ola Ekim ayı, diyeyim de iyilikle gelsin iyilikle gönderelim kendilerini, umarım, dilerim.
Kaç aydan sonra nihayet bu sabah bu ayın takvim yaprağını zamanında çevirdim. Günleri gösteren rakamların üzerindeki fotoğrafta, kırmızı yapraklarını yerlere dökmeye başlamış kocaman bir ağaç vardı. 
Orman özlemim depreşti, iç çektim.

Öğlende kardeşim geldi, anne kız günü yaptık. Tarhana çorbası pişirmiştim, serin havada sıcak sıcak içimiz ısındı. Gün boyunca rüzgar serin esti ve hava bulutluydu, güneş pek görünmedi.
Akşamüstü yürüyüşe çıkarken sırtıma ince bir hırka ve üstüne yağmurluğumsu yelek aldım, sırtım ısındı iyi geldi.

Ağustos'taki Sultanahmet gezmemizde Şulemin armağan ettiği İstanbul Öyküleri kitabına başladım. Giriş ve tanıtım yazısı çok hoştu. 



Begonvillerin çoğu sarardı soldu.
Akşamüstü yürüyüşünde gördüğüm buncağız yerini mi sevmiş, cinsi mi farklı nedir, halen canlı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz!