29 Eylül 2024 Pazar

29 Eylül Pazar

 Akşamüstü Joe'cuğumun attığı "bu hafta geçti, haftaya buluşalım bari" konulu mesaja cevabım, "olaylar durmuyordu, bu sabah annemin yardımcısı ayrıldı, yerine birisini bulmamız lazım, ben bu hafta plan yapamam" oldu. 
Evet öyle, maalesef! On dört aydır gözüm arkamda kalmıyordu, R.'den memnunduk. Fakat karı koca birlikte çalışmak üzere bahçeli bir eve gidiyorlarmış. Yapacak şey yok...

Günü annemin evinde bir yandan yemek yaparak, çamaşır yıkayarak, diğer yandan yardımcı arama bulma faaliyetleri içinde geçirdim. 

Akşamüstü mahallede bir tur attım ve fakat basık ve rutubeti fazla hava nedeniyle keyifli bir yürüyüş olamadı, bunaldım eve döndüm.



Dün akşamüstü gün batımı öncesinde, çatıların üzerindeki gökyüzünde tül biçimli ve güneşin rengini hapsetmiş bulutlar vardı.
Bu gece yağmur yağacakmış, ne güzel olur. 

3 yorum:

  1. tez zamanda çok daha iyi bir yardımcı bulursunuz inşallah canım

    YanıtlaSil
  2. Çok zor durumlar, Allah yardımcınız olsun. Belli bir yaştan sonra
    bizde yetemiyoruz onlara. Git gel o da çok yorgunluk, insanın kendi işleri bile
    bitmezken büyüklerle ilgilenmek ayrıca güç gerektiriyor.

    YanıtlaSil
  3. Çok daha iyisi en kısa zamanda bulunsuz, anne de rahatlasın sen de inşallah!

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!