8 Ağustos 2024 Perşembe

8 Ağustos Perşembe

Günün heyecanı öncesi başka bir çekişmeli voleybol maçı seyrediyoruz, bakalım kim alacak, ABD mi Brezilya mı?
Bir yandan maçı izliyor diğer yandan kardeşime canlı yayın yapıyorum. Genelde o bana yayın yapardı, bu defa kızının yanında  ve meşgul olduğu için izleyemeyen kardeşim oldu.

Dünkü flanözlükten sonra, bu sabah pilatese giderken sonunda en kısa sürede yürüyeceğim yolu buldum sanırım. İki haftadır çeşitli denemeler yapıyor, alternatifleri sırayla yürüyordum. Gerçi, hepi topu 5 dakika fark ediyor ya olsun, amaç önemli.

Dün sabah dinlediğim ve enerjisinden müthiş zevk aldığım, Vivaldi'nin La Folia'sının değişik bir yorumunu buraya ekliyorum. Dinleyin derim. 



Dünden bir fotoğraf, 
Üsküdar Aşiyan motoru Boğaziçi'nde yukarı çıkarken Avrupa kıyısına yakın seyrediyor,
Ortaköy Camiini bir kez daha görmek ne güzel...

2 yorum:

  1. Vivaldi yorumuna bayıldım, sabahım güzel başladı sayende :)
    ortaköy camii hep çok güzel ama aynı zamanda bana gençlik zamanlarımın haftasonusunu, dostlarla Ortaköy buluşmalarımızı da çağrıştırdığı için bir kat daha güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yine enerjik ve güzel bir eser, fakat adını bilemediğim o vurmalı saz ile verilen farklı tempoyu ayrıca sevdim. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!