9 Ağustos 2024 Cuma

9 Ağustos Cuma

Dün gece yenildik ve elemedeki ilk İtalya maçından çok daha iyi olduğumuz için elimizden kaçırdığımız final için üzüldük.
Bu sabah içimde sebebini anlayamadığım bir burukluk vardı, sonra Mindmills'deki Madalya  başlıklı yazıyı okuyunca aydınlandım, sıkıntımı anladım. 
Yarınki Brezilya maçında neler olacak, şimdi artık yorum yapmadan bekliyorum.

Bugün hava daha sıcak sanki ya da ben yine hareketli pazar alışverişi saatleri geçirmiş olunca hararet bastı. Kavun karpuzu pazar arabasına yükleyip, bir de bu hafta bollaşan badalan  veya ispir fasulyesinden (beyaz fasulye)  alınca ilk sefer tamamlandı bile. 
Sonrasında haftalık sebze, meyve alışverişi için bir tur daha pazarı dolaştım. Semizotu sıcaktan en fazla etkilenen sebze sanırım, yaprakları sert sert olmuştu. Bir demet aldım, ayıklarken ve yıkarken yarısına yakını gidiverdi.

Reyhan şerbeti yaptım sonra. Benden başka seven, içen olmadığına göre,  beni bu hafta rahat idare eder. 
Hem tahminlere bakarsak,  sıcaklık yerinde gözüküyor, serinlik ferahlık için birebir. 



Modern Sanat Müzesinde Bir Gün
Rojbin Ekinci
YK Sanat Merkezi'ndeki Bugünü Resmetmek sergisinden

10 yorum:

  1. Yarın maçtan bir on beş dakika önce birbirimize şans dileyip totem yapalım. Bu maçı alırsak final oynayıp kazanmışız gibi yükselir, hatta uçarız eminim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapalım totemimizi, evet. <3
      Cep telefonundan girip, çeşitli cambazlıklar yapıp, aşağıdaki yorumu süsledim sonunda. :))

      Sil
    2. Dayanamadım, yaptım totemleri, sizi de bekliyorum hadi! :)))
      https://mindmills.wordpress.com/2024/08/10/totem/

      Sil
  2. Bir de ek: Blogspota telefonumdan yorum giremediğim (siz girebiliyor musunuz?) ve bilgisayardan yazdığım için hiçbir emoji rengini güzelliğini kullanamıyorum, çoğu yorumum kuru kalıyor. Üstteki yorumun yanında bir roket, bir uçan daire, bir yanarak yükselen top, bir voleybol topu, bir parlayan yıldız, bir kuyruklu yıldız ve rengarenk kalpler koyduğumu varsayın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba böyle bir şeyler olmalı değil mi? :)
      🚀🛸🏐🌟❤️🤍🍀🥉🎇

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Değil mi? Çok hoş! :))
      Resmin tanıtım yazısında, ressamın kuşak çatışmasını konu edinen bu eserde, fovizm akımının renkli tarzını kullandığını ve kadın bedenine ilişkin temsiliyetleri mizahi tarzda betimlediğini yazıyordu.

      Sil
  4. reyhan şerbetini ben çok severim, bilirsin, istanbulda olsam, uğrar içerdim :)
    resme vuruldum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuradan uzatsam da içsen, artık teknolojinin o düzeye ulaşmasını bekliyoruz. :))
      Resim bak bana diyor, değil mi? :)

      Sil

Hoşgeldiniz!