5 Ağustos 2024 Pazartesi

5 Ağustos Pazartesi

Günler ve haftalar aynısını tekrara düştü, bugün yine nem yoruyor, bir iki temel iş yapınca gerisi hemen erteleme sarmalına dolanıyor.
Neyse ki dün akşam farklı bir şey denedim ve işe yaradı.

Bütün gün televizyon karşısında koltukla bütünleşerek geçmişti. Akşam yemeğinden sonra biraz nefeslenmek niyetiyle  balkona çıktım. Ah! Meğer esinti çıkmış ve hava gündüze  göre daha makul hal almış. Çıkar yürürüm, biraz bacaklarım çalışsın dedim ve hemen düşündüğümü yaptım, çok da iyi oldu.
Esasen sabah yürüyüşünü tercih edenlerdenim, hava sıcaklığı arttığından beri sabah ne kadar erken olursa  rutubet o oranda  daha fazla olduğu için sabah yürüyüşü keyfim askıya alındı. Şimdi alternatif olarak akşam yürüyüşü olabileceğini denemek iyi oldu.
Yemek sonrası dondurma yemeğe çıkmış aileleri, mahallenin kafelerinde oturanları görmek aklıma hoş fikirler getirdi. 

Bu sabah pilatese gittim yine, bu yaz en devamlı öğrenci  madalyasını almaya kararlıyım. 
Değil mi ki olimpiyat zamanı, kendi olimpiyatımı yapayım ben de. 



Bugünkü duvar resmimiz, Erenköy Şaşkınbakkal arasındaki tren hattının duvarlarından,

6 yorum:

  1. Madalya size yakışır Sevgili Okul Arkadaşım, azminiz muhteşem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgili Okul Arkadaşım, azim konusu önemli ancak sevmesem yapamazdım sanırım. :)

      Sil
  2. ben sana o madalyayı menopozda kilo veren tanıdığım ilk kadın dalında vermiştim biliyorsun :) sen sürekli egale ediyorsun rekorunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersi şekerim, aldım kabul ettim. Darısı senin madalyanın başına. :))

      Sil
  3. Sabah erken kalkmama rağmen sabah yürüyüşü değil akşam yürüyüşünü severim hele ki bu sıcak havalarda. Ama sizin kadar istikrarlı asla olamam ,maşallah diyeyim:) Yürümek çok faydalı her yönden. Duvarlara hatta tren vagonlarına yapılan bazı grafitiler güzel gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtapcığım. :))
      Annem küçükken bana "kurtlu" derdi, hareketli manasında. Duramıyorum, yürümek çok iyi geliyor o nedenle. ;)
      Akşam yürüyüşünü ben de sevdim, sadece deniz kenarında değil, şehirde de iyi oluyormuş. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!