3 Ağustos 2024 Cumartesi

3 Ağustos Cumartesi

Sabah eskilerden bir arkadaşımın  aradı, dün gruba gönderdiğim bir mesajdaki ifademi farklı algılayarak hastalandığımı düşünmüş ve bana geçmiş olsun demek istemiş. Gerçek durum anlaşılınca karşılıklı epey kahkaha attık. Sonra olanı gruptaki başka bir arkadaşıma aktardım, "böyle yanlış anlaşılmalı komiklikler genelde senin başına gelir ya, bak yalnız değilsin" dedim, bir fasıl da onunla güldük.
Yaşasın arkadaşlar ve yanlış anlaşılmaları umursamayan dostluklar. 

Bugün hava yeniden Afrika baskısına girince yürüyüşümü yine AVM'de adımlar serisine çevirdim. Gerçi gidiş geliş esnasında döktüğüm ter yine hatırı sayılır ama hiç yoktan iyidir, yürüdüm sayıyorum kendimi. 

Son zamanlarda bir eğlencem var; haşlanmış nohudu biraz baharatla tatlandırıp, tavada az yağda soteleyince çıtır çıtır olmasını sağlıyorum, sonra onu semizotu veya roka salatasının üzerine ekliyorum, leziz oluyor. Denemenizi öneririm.



Apartman bahçesindeki kediler, sıcaklar arttığından beri böyle upuzun yatıyor, 
Sarmanımız kışın yine yusyuvarlak olup kıvrılacak... 

4 yorum:

  1. uzanıp yatıvermiş sereserpe pozu :)
    ay yine mi sıcaklar geldi? pof! burada hava şurup gibi oysa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman şurup olsun sizin için iyi, hiç değilse tümüyle kavrulmayalım, parça parça idare ederiz. :))

      Sil
  2. sıcaklardan dolayı ben de bıraktım yürüyüşlerimi :( hiç iyi hissetmiyorum o yüzden. bu arada nohutu deneyeceğim mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürümeyince vicdan azabı duyuyorum, ne var ki can dayanmıyor sıcağa ve hiç keyfi olmuyor. :(
      Nohudun bu hali kesinlikle denenmeli. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!