2 Ağustos 2024 Cuma

2 Ağustos Cuma

Sabah cep telefonunda sosyal medya kurcalayarak güne başlıyordum. 
İnstagram açılmayınca, önce ah bu telefona bir haller oluyor, sayfalar açılmıyor söylenmesine başlamıştım. Derken google'a sorunca anladım, erişim engeli getirilmişmiş.
Mahkeme kararından söz edilmiyor, sebep belirtilmiyor, öylesine olmuş bitmiş, yandı bitti kül oldu tekerlemesi gibi...

Storytel'de Agatha Christie'nin Doğu Ekspresinde Cinayet'ini dinlemeye başladım.

Geçen günkü kitaplık ayıklaması sırasında bulduğum, yıllar önce okuduğum İyi Hayat isimli kitabı tekrar okuyorum. Aradan geçen zamanda kitabı algılamam değişmiş mi, altını çizdiklerimin halen önemli mi anlamaya çalışıyorum.
Kitabı ilk okuduğumda Ekmekcikız'a yazdığım yazı şurada, belki siz de fikrinizi söylersiniz. 



Geçen günkü vapur sefasından bir an daha,
Dolmabahçe Sarayı ve bulut gösterisi,

8 yorum:

  1. Kitaptaki yazı hoşuma gitti kitabı bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 sene geçmiş üzerinden, umarım yeni baskısı yapılmıştır, bulunabiliyordur. :)
      Sevgiler.

      Sil
  2. çok severim altını çizerek okuduğum kitapları tekrar okumayı. bazıları hâlâ altı çizilesi gelir, bazılarıysa "o yıllardaki şule bu konuda hassasmış demek" derim :) ne güzel deneyim.
    bir de bu kitabı okuduktan sonra bir köşeye ayır canımcım, gelince alayım senden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitabın sayfalarının altını çizmekle kalmamış yanına yıldızlar, ünlemler koymuşum. :))
      Tam da söylediğin oluyor, kitabı okudukça aydınlanma geliyor, o günlerim ve şimdim hakkında. :)
      Ufak bir not:
      Sen bu kitabı okumuş olmalısın, hatırladığım, sanki ben sana almıştım. Tabii ki ödünç veririm, bulamazsan. ;)

      Sil
    2. aaaa! olabilir gerçi, hiç yabancı gelmedi ama tam da hatırlayamamıştım, bir iki karıştırsam hatırlarım bence :)

      Sil
    3. Bence de hatırlarsın. :)

      Sil
  3. fotoğraf inanılmaz güzel. vapura binmeyeli epey oldu. sıcaklar beni istanbul'dan da uzaklaştırdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fotoğraftaki bulutların katmanlı oluşu, derinliği fotoğrafın tüm perspektifini ele geçirmiş gibi; sihirli bir dokunuş adeta. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!