1 Ağustos 2024 Perşembe

1 Ağustos Perşembe

Geldik mi Ağustos'un ilk gününe? Evet! 
Yılın yarısından çoğunu geride bıraktık mı? Evet!

Bu sabah voleybolcularımızın kahvaltı maçı vardı yine. Hakkaten ya, nedir bu? Bizde saat 10, onlar saat 9'da maça çıkıyor. haliyle ilk set ayılmamış oluyorlar. İlk maçta ayılmaları için iki set  geçmişti, neyse bugün ilk setin ortasında silkindiler. Sonuçta maçı 3 - 1 aldılar.
Şu anda  diğer iki rakibimizin birbiriyle maçı var, Hollanda ile İtalya oynuyor, ilk set kıran kırana geçti, İtalya 29 - 27 aldı, maç devam ediyor.

Dün öğleden sonra, bir haftadır tatilden dönmesini beklediğim kuaförüme gittim nihayet, saçımı boyattım ve asıl önemlisi sıcaklarda ensemi yakıp duran saçlarımı biraz hafiflettim. 
Akşam annem "benim de saçım uzadı, yarın kestirelim" dedi. Bu öğleden sonra da onu kuaföre götürdüm, saçları kesildi, rahatladı.

Storytelde dün Dostoyevski'nin Beyaz Geceler'ini dinlemeye başlamıştım, kısaydı zaten, bitti.
Şaşırdım, zira Dostoyevski'den böyle tatlı, romantik bir öykü beklemiyordum. 
Tatlı romantik derken Ecinniler'le Suç ve Ceza'yla karşılaştırarak diyorum. Yoksa, gayet sağlam bir eserdi.



Dünkü vapur sergüzeştinden bir sahne,
Kocaman bir yük gemisi Karadeniz'den Marmara'ya çıkıyor.

2 yorum:

  1. ay tam sana benzemiştim, saçını çok değiştirmedin inşallah :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hayır şekerim, iyice benzer oldu saçlarımız ve de biz! :))

      Sil

Hoşgeldiniz!