25 Ağustos 2024 Pazar

25 Ağustos Pazar

Kardeşim yeğenimi arkadaşının düğünü için bize yakın yere bırakınca, sonra bize sabah kahvesine uğradı. 
Bir saat sonra ayrılırken, yol üzeri beni Optimum'a bırakır mısın dedim. 
Geçen haftadan beri kafamda olan "yeni bavul mu alsam, öff ama çok pahalı fiyat veriyorlar, aslında bavul kılıfı denen şey işe yarayabilir, bir baksam" konusunu çözüme ulaştırmaya çalışıyordum. İnternette gördüğüm valiz kılıflarından satan yer var mı soruşturması yaptım, olumlu sonuç yoktu.  Tam bulamadım burada internetten söyleyeyim kararına varmıştım, alt katta son dakikada uğradığım bir mağazada çözümü buldum. 

Eve döndüm, annemle öğlen yemeğimizi yedik.
Sonra kulaklarım çınladı, meğer Sevgili Okul Arkadaşım'ın izlediği bir filmden söz ettiği son yazısında adım geçiyormuş. Aşağıda yazının bir paragrafı var: 


Filmin adı, See How They Run /  Bak Nasıl da Kaçıyorlar.
Agatha Christie'nin  The Mousetrap / Fare Kapanı isimli tam 70 senedir oynayan tiyatro oyununu eksenine alan ve bir miktar ondan uyarlanmış gibi duran yakın tarihli bir İngiliz filmi. 
Oyuncular iyiler, filmin akışı bir polisiyeye uygun şekilde sürükleyici;  keyifle izledim.
Sinema zevkim konusunda doğru tahminde bulunan Sevgili Okul Arkadaşım Buraneros'a teşekkürü borç bilirim.



Ölçüsünü almıştım, ancak kılıf bavula uyacak mı konusunu açıklığa kavuşturmalıydım.
Düz renk, ya da dallı güllü  seçenekler arasından bana göz kırpan kılıfı seçtim.
Doğrusu, gelecek seyahatler için iyi niyetler belirtmek  amacını da es geçmeyelim.

6 yorum:

  1. Ben de size teşekkür ederim Sevgili Okul Arkadaşım, pek sevindim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kez daha teşekkür etmeden geçemeyeceğim, İngiliz kara mizahı bir başkadır. :)

      Sil
  2. ay bence kılıf şahane olmuş. Dilerim her şehre uğrayıp bir tik atarsın yanına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir niyetim var, tik atarak yolculuk edeyim istiyorum.:))

      Sil
  3. Kılıfa bayıldım <3 yolu hep açık olsun, bol bol gezsin önümüzde yıllarda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tanesi nazar boncukluydu, önce ona meylettim. :))
      Teşekkür ederim Z.'cığım, umarım güzel gezilere eşlik eder. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!