21 Ağustos 2024 Çarşamba

21 Ağustos Çarşamba

Dünkü akşamüstü gittiğimiz Sultanahmet sefasından dönüşte, şehir hatları vapurunun iskele yan güvertesinde oturmak hevesiyle hamle ederken sol ayağım halatların içine girdi. Sol ayağımı kurtarmaya çalışırken sağ ayağım bir yere takıldı, efeler gibi yarım diz kırdım, fakat henüz diğer ayağımı halattan kurtaramadığım için dengemi kaybettim. Ay vay derken toparlandım, blue kızları telaş etti, dizime kolonya sürdüler filan, oturduk yerimize "tamam tamam geçti" dedim denize baktık.

Meğer pek geçmemiş, metroyla eve giderken bir sıkıntım olmadı ama gece ayağım ağrımaya başladı. Gece ağrıları insanı telaşlandırır ya, kırık mı çatlak mı nedir düşüncesiyle gerildim. Kalktım, buz koydum, elastik bandajla sardım, bu arada uykum kaçtı, sabahı buldum.
Sabah daha iyiceydim, biraz peynir ekmek yedim, bir bardak çay içtim, ilaç aldım, yine buz koydum.

Sonra Şulem aradı sordu, doktora gitmek istersen geleyim dedi, sağ olsun. Kardeşimle konuştum, ayak tabanımda hafif bir sertlik var, ayağımı can havliyle çıkarmaya çalışırken zorlamışım sanırım dedim. Yakın zamanda yeğenimin yaşadığı benzer bir olaydan ilham alarak, ne ilaç alayım, süreyim konularını toparladık. Eczaneye telefon ettim, gelemiyorum dedim, ilaçları gönderdiler.

Sonuç olarak, şimdi daha iyiyim, acım azaldı, ilaçlar ve buz tedavisi işe yarıyor çok şükür.
Bir kaç gün daha ayağımı uzatıp oturmam, buza devam etmem gerekecek sanırım.
Bu da günün nazar boncuğu olsun, dedik.



Yerebatan sarnıcındaki nadide eserlerden bir tanesi, 
6500 yıllık subfosil meşe ağacı,
Dünyadaki ender örneklerden,

24 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun S.'cim. Umarım çabucak iyileşirsin.

    YanıtlaSil
  2. Ah, o halatlardan hep çekinirdim :( çok geçmiş olsun, bir an önce toparlansın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özellikle dikkat ederdim, bu defa acul davrandım, olan oldu.
      İnşallah, teşekkürler. :)

      Sil
  3. nazar değdi resmen ayol :)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun Sevgili Okul Arkadaşım, Şule'ya katılıyorum dualarım sizinle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Sevgili Okul Arkadaşım. :)
      Nazardır değil mi? ;)

      Sil
  5. Çooook geçmiş olsun, neyse ki dönüşte olmuş da güzel bir gün geçirebilmişsin….

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol C.ciğim. :)
      Giderken Marmarayla gitmiştik, dönüşte akşamsefası yapalım dedik, ona denk geldi.

      Sil
  6. Ay kıyamam, çok geçmiş olsun, umarım daha iyisindir, nazar çıktı diyelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyi çok şükür Leylakcığım, sağolasın. :)
      Öyle deyip teselli buluyoruz. :)

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim. Kendinize iyi bakın. Sevgiyle kalın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zehracığım, ilk gece biraz korkuttu neyse ki şimdi iyilik yoluna girdi. Sevgiler benden de. :)

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun komşum, o halatlar beni de hep korkuturdu, çoğunlukla geminin yan tarafına geçmekten vazgeçerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Komşum, neyse ki ucuz atlattım ve epey toparlandım. :)

      Sil
  9. Ben bu yazıyı atlamışım nasıl olmuşsa Sevincim, çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canikom, neyse şimdiki halde iyiyim artık, çok şükür. :)

      Sil
  10. Geriye doğru yazıları okurken gördüm, çok geçmiş olsun, ucuz atlatmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ucuz atlattım, çok teşekkür ederim Mehtapcığım. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!