20 Ağustos 2024 Salı

20 Ağustos Salı

Güne bir isim verseydim,  Yerebatan Sarayında / Sarnıcında büyülü bir akşam üstü der ve devam ederdim.


Sultanahmet meydanında eskinin yeniden keşfi ve tarihin içinde keyifli yürüyüş. 

Yeşil Evin, Soğukçeşme sokağındaki evlerin, Sarnıcın tekrar açıldığını görmenin keyfi ile, dostlarla sohbet ederek içilen kokteylleri serinliği.


Galata kulesinin vapurdan  görünüşünü tekrar seyretmenin paha biçilmezliği,


Selimiye'nin güzelliğine dalmışken küçük bir şaşkınlık  çığlığı,
Aa! Ay!

Sergi için not:
Gezdiğimiz sergi Çek heykeltraşların eserlerinden oluşuyordu. Daha çok bilgi için link burada.

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, asıl ne güzel gezdik. :)
      Sergideki eserleri gösteren linki yazının sonuna ekledim. ;)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Oldu gerçekten Şulem. :)
      Vapurdaki halatla Ekmekcikız'ın mücadelesi ise günün nazar boncuğuydu. ;)

      Sil
  3. Şule’den de okudum, ne iyi etmişsiniz çok özendim ve ordaymış gibi oldum 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiğinde bir fırsat yaratıp Sultanahmet'e bir gidersin belki. :)

      Sil
  4. Oo çok güzel, geldiğimiz gün bunu biz de uygulayalım...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!