19 Ağustos 2024 Pazartesi

19 Ağustos Pazartesi

Murakami'nin 1987'de yazdığı Norvegian Wood / İmkansızın Şarkısı romanını sesli kitapta dinlemeye başladım.
Kitaba adını veren ve ilk bölümde  sözü edilen bir The Beatles bestesinin adı Norvegian Wood. Şarkıyı merak ettim, daha önce dinlediğim ancak çok dikkat etmediğim bir parçaymış. 

Bugün kardeşim annemi ziyarete geldi. Kardeşim bir süredir kızının yanındaydı, onun evini taşımasına yardıma gitmişti. Anneanneye torun havadisleri aktarıldı, küçük aile dedikoduları yapıldı.
Bu hafta pazardan mısır almıştım, atalık tohumdan yetişmemişti, belli ki. Ancak, senede bir kez de olsa yemek gerek bence; haşladık, otururken ağzımızı tatlandırdık.

U20 Kadın Voleybol takımımızın İtalya'yı yenerek Avrupa şampiyonu olmasına çok sevindim. 
Bu demektir ki ablaların arkasından yetişenler bayrağı taşımaya devam edecekler.




Balkonumuzun sukulentlerinden, komşumdan hatıra,


2 yorum:

  1. eski bir Beatle hayranı olarak pek sevdiğim şarkılarından biridir :)
    U20 kızlarının başarılarını ben de görüp pek çok sevindim. ne güzeller, nazar değmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel denk düşmüş o zaman. :)
      Ben de kızlara çok sevindim genç kızlarımıza. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!