4 Temmuz 2024 Perşembe

4 Temmuz Perşembe

Güne başlarken havanın bulutlu olmasına sevinmiştim ve fakat bulut demek nemin artması demekmiş. Eh, bu durumda, evet ama ben bunu kastetmemiştim mızmızlanması yapmaya hak kazanmış oluyorum. Neyse, işte!

Bu sabah kahvaltı yaparken dinlediğim radyoda Çek besteci Antonín Dvořák'ın bir oda müziği eseri çalıyordu, algıda seçicilik mi nedir? 

Neredeyse bir aya yakın süredir, bayram, seyran ve diğer nedenlerle gidemediğim pilates dersine bugün yeniden gittim. Ders sonrasında sevgili hocam M.ciğimle yaptığımız kahve sohbeti günü şenlendirdi. 

Birazdan tarifini kardeşimin bulduğu ve önerdiği bir tatlı yapımına başlayacağım. Başarılı olursa yazacağım.


Kahvaltı, çay, kahve derken, hadi buyurun size de ısmarlayayım...

8 yorum:

  1. ay tatlı ne acaba, merak ettim :P
    ("sen diyettesin kızım, ne bu merak" dediğini duyar gibiyim ama hep diyette olmayacağım ya yahu, "ille de görmek için mi beklenir güzel günler, beklemek de güzel" :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı senin bildiğin bir tat olmalı, şambali yapıyorum. Bakalım, yiyenler beğenirse tarif gelecek. :))

      Sil
    2. oo şambali bizim aile için özel bir tatlıdır. annemi mutlu etmek istediğimizde erenköyün içindeki tatlıcıdan şambali alırız :) eline sağlık canım

      Sil
    3. Teşekkürler, fena olmamış, sanırım. :)

      Sil
  2. Kesinlikle itirazım olmaz, fotolar fazlasıyla tahrik edici. Masadakilerin afiyet, şeker, bal oldukları kesin Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Okul Arkadaşım, size de dost sofrası muhabbetiyle yenilenler afiyet bal şeker olsun. :)

      Sil
  3. Afiyetler olsun. Denizsiz Ankara bile bugün çok nemli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünden beri bir yerlere yağmur yağıyor, bizim mahalle bulutlanıyor sadece. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!