29 Temmuz 2024 Pazartesi

29 Temmuz Pazartesi

Kaç zamandır beklediğim Olimpiyat oyunlarındaki kadın voleybol takımımızın maçları bugün başladı. 
Tesadüf bu ya, tam maç saatinde pilates dersim vardı. Dersten sonra hocamla birlikte 3. ve 4. setleri izledik. Yeni ders saatindeki öğrenci gelince ben son seti yalnız izledim ve çığlıklarıma gelen hocam ve diğer öğrenciyle birbirimize sevinçle sarıldık. 
Böylece, ders ve maçtan sonra tam öğlen güneşi altında eve yürümem gerekti ve amele yanıklarım bir kat daha koyulaştı.

Eve ulaştığımda, önce kendimi duşun altına attım, biraz kendime geldim ve sonra oturup maç kritiklerini izledim. Böylece, ders saatine denk düştüğü için izleyemediğim ilk iki sette bir türlü toparlanamadığımızı ve o nedenle setleri kaybettiğimizi öğrendim.
Neyse, şimdi önümüzdeki maçların iyi geçeceği umuduna sarılacağız. 

Dün kitaplığa  bakarken, yine yer kalmadı dedim içimden, sonra neden butik AVM'mizdeki kitap kumbarasına biraz kitap götürmüyorum diye devam ettim, hemen sonra on civarında kitabı seçtim ve aldım götürdüm. İyi oldu, biraz yer açıldı. İlk fırsatta bir ayıklama daha yapacağım. Yıllardır bir kez daha okurum belki diye bekleyen kitaplar, hiç değilse başkaları tarafından okunur. 



Bu sabah pilatese giderken tren yolu boyunca seyrettiğim grafitilerden birisi,

6 yorum:

  1. Bu grafitiler tam benlik :)
    İyi yapmışsın kütüphaneyi hafifleterek. Ben de ara ara yapıyorum, aksi halde sonu yok bu kütüphaneye yeni modüller eklemenin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkası da okuyabilecekse, evdeki kitapları kapağını kaldırmadan yıllarca tutmanın anlamı yok düşüncesindeyim, artık. :)
      Grafitileri gördükçe foto çekiyorum, bazıları çok hoş. )

      Sil
  2. Ben de her seferinde 3-4 poşet doldurup sevdiğim bir sahaf-kitabevine veriyorum. Tam yer açıldı derken yine doluyor, bereket mi yağıyor nedir kitaplığa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bereketi yağdıran kitapları seven dostlar bence. :))
      Evde tutmaktan vazgeçemediğimiz, kıyamadığımız kitaplar var elbette, yine de bir kaç kez okumayı düşünmediklerimizi başkası da okusun. :)

      Sil
  3. Ben kütüphaneye bağışlıyorum, hatta alacağım kitaplarda da müdürle bağlantı halindeyiz okuyucunun istediği benim de okumadığım kitapları alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi fikir Özlemciğim, iyi düşünmüşsün, pratik bir uygulama olmuş. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!