28 Temmuz 2024 Pazar

28 Temmuz Pazar

İki günlük yağmur serinliğimsinden sonra, bugün yine ısındık, neyse ki rüzgar bunalmama konusunda destek oluyor. 

Dün akşamüstüne doğru dört arkadaş caddede buluştuk, bir kahve sohbeti yapmayı arzu ederek. Sonuçta ikimiz limonata içtik, ikimiz çay, ancak sohbet yerindeydi. 

Bugün M.ciğim leylekleri görmüş, gidiyorlarmış. Annesine gitmiş, Florya semalarında görmüş, video çekmiş, ben de videodan gördüm. Biraz erken değil mi, neden acaba şüphesiyle yazıştık, kısaca. 

A. Zambra'nın son kitabı Şilili Şair'i okumak istedim, son zamanlarda baktığım tüm kitapçılarda "maalesef elimizde kalmamış" cevabıyla karşılaştım. Bu sabah sipariş verdim, bir iki güne gelecekmiş, bakalım.



Bir süre önce donuk yaban mersini almıştım, buzlukta duruyordu,
Annemin buzdolabı tamir edilirken benim dolaba yığılma olunca, biraz yer açılsın düşüncesiyle onları reçel yapmıştım,
Sabahları birer lokma yemek fena olmuyor, 
Bugünlerde pazarda taze yaban mersini satılıyor, alsam mı bir tur daha reçel yapmaya?

4 yorum:

  1. ben pazardan almıştım, ekşi çıkmıştı, tatmadan alma derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Joe'cuğum, meyveler genellikle olmadan toplanıyor, tatmadan almamak lazım. :)

      Sil
  2. ben ne zamandır reçel yemiyorum, canım çekti vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne desem acaba? Dayan bacım, sabrın sonu selamet. ❤️

      Sil

Hoşgeldiniz!