20 Haziran 2024 Perşembe

20 Haziran Perşembe

Benim kedi teyzeliği devam ediyor,  öğlene doğruydu Y.ciğimle caddede yürüyorduk, Bayan E.'nin oğlu D.cığım aradı ve gayet nazik rica eti "benim eve dönüşüm bir gün uzadı, evdeysen ve  müsaitsen kedime mama ve su verir misin?" Olur tabi, şimdi dışarıdayım, dönünce uğrarım dedim.
Sonra Y.'e dönüp kimin ne istediğini anlattım. Y.ciğim Bayan E ile ortak arkadaşımız ve E.ciğimin kedi korkusunun en yakın tanıklarındandır. O nedenle şaşkınlıkla sordu "Nasıl yani, E.'in evinde kedi mi var?"
Var dedim, inanamadın değil mi? Evlat sevgisi işte, oğlu seviyor diye aynı evde kediyle olmaya katlanıyor. Gerçi, bizimki evdeyken kedi odadan dışarı çıkamıyor ama olsun.

Caddedeki yürüyüş ve kahve molasından sonra  otobüse atlayıp Kadıköy'e indim, yollar halen sakin, çabucak ulaştım.
Kadıköy çarşısı omuz omuza değildi, yine de tenha sayılmazdı. Bir iki siparişi aldım, metroya atladım, mahalleye  döndüm. Öğleden sonranın sıcağında su kaynatmak üzereyken eve kapağı attım. 



Bunca kedinin teyzesi olduktan sonra bir kedi fotosu olmadan olmaz, değil mi?

7 yorum:

  1. Eve kedi girdikten sonra, hele de evlat isteğiyle kedi tiryakisi olan çok kişi tanıyorum. En yakın arkadaşımın kızı apartmanın kapısında kedi görse babasını çağırırdı yukarı çıkmak için, öyle korkardı. Ne zaman ki evlat sahibi oldu, evlat da kedi sahibi olmak istedi bizimki kısa zamanda oğlundan çok kedisever oldu. Şimdi evde 2, eczanede 1 olmak üzere 3 kedinin annesi :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a işte ben :) miçonun ailemize katılmasının tek nedeni ozi beydi. sonra ben kedi annesi oldum, kendimi adayarak :)

      Sil
    2. Doğrusu kardeşimin ve benim kedi annesi olma hikayelerimiz de aynı şekilde başladı. Kedi ya da köpek, çocuklar için diye aileye katılıyor sonra evin annesi yavrunun da annesi, teyzesi oluyor. :))

      Sil
  2. Oyyy ne güzel tombili sanki😋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar tombili değil aslında bol ve uzun tüylü, eh evet, biraz da tombik. :))

      Sil
  3. Hayvanlarda sıcaktan fena oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah yavrucaklar kana kana su içiyor, en çok. Onlar da bizim gibi. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!