19 Haziran 2024 Çarşamba

19 Haziran Çarşamba

Dün gece belgesel kanalında keyfimize göre birşeyler bulamayınca, TRT Müzik'e dönmüştük. Bayram sürprizi gibi oldu anneme, çok sevdiği Zekai Tunca'nın konuk olduğu bir program vardı, keyifle izledik. 

Sabah erken kedilerin teyzesi olarak üzerime düşeni yaptıktan sonra, yine boş yollardan eve dönerken metrobüs metro bağlantısındaki simitçiden aldığım simitler eşliğinde, annemle kahvaltı yaptık.  

Derken dün mayaladığım ve buzdolabında dinlenmeye aldığım ekmek hamurunu fırına sürdüm, bir de taze fasulye pişirdim. Bugünlük bu kadar mutfak macerası yeter.



Duvar resmi Şaşkınbakkal'daki tren alt geçidinin yan duvarındakilerden,

8 yorum:

  1. ntv de müzeyyen senar üstüne bir program yaptı geçen akşam. o da geç saatteydi belki tekrardı geç saatteki ama nefisti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle programlara denk gelmek armağan gibi oluyor Joe'cuğum, hem de nostaljik. :)

      Sil
  2. Belki yorulmuşsunuzdur Sevgili Okul Arkadaşım, ama yazıdan okura geçen ifadeler o kadar şefkatli ve hoştu ki.... Sayelerinde sıcak bir tebesümüm oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorucu olmadı aslında Sevgili Okul Arkadaşım, gitme dönme işleri yolunda gitti zira. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. bu sıcakta yemek yapmak da işkence gibi oluyor değil mi? benim mutfağım bir önceki versiyonda kuzeye bakıyordu ve muhteşemdi. şimdi güney cephesinde ve yazın özellikle öğleden sonra içeri girmek istemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram günlerinden birinde yürüyüş yaparken, gölgeden yürüyeyim mahalle içlerinden gideyim şöyle düşüncesiyle, sizin sokaktan da geçtim ve sizin evin yeni halinde güneş alma konumunun tamamen değişmiş olduğunu düşündüm.
      Kış için iyi de yazın fena valla. :(

      Sil
  4. Bu duvar resmini hiç bilmiyordum. Bir gün yürüyüşümü oradan yapayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaptan Arif Sokağından geçip, Şaşkınbakkal tren alt geçidine doğru inerken, sokaktaki duvar üzerindeydi Z.'cığım. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!