16 Haziran 2024 Pazar

16 Haziran Pazar

Bugün bayramın birinci günü, buraya uğrayan tüm dostlara iyi bayramlar, sağlıklı huzurlu günler diliyorum.
Günün havası güzel bir yaz günü kıvamındaydı, güneşli ve esintili.

Bu sene ailenin nöbetçi torunu da arkadaş düğünü yolculuğunda olduğu için, biz bize kaldık. 
Kardeşim sabahtan annemle beni aldı, kendi evlerine taşıdı akşamüstü de adrese iade etti. 
Günü, mutfaksal açıdan, anlam ve önemine en uygun olmayan şekilde geçirdik; kısır, peynirli börek, elmalı kek ve dondurmadan oluşan menümüzle.

Telefonlar, karşılıklı kutlama mesajları arasına pek fena yenildiğimiz Brezilya maçının seyrini sıkıştırdık. Kızlar hiç kendileri gibi değildi, bir türlü toplanamadılar, set bile alamadılar. Umarım finallere kadar morallerini düzeltir ve yola yine keyifle devam ederler. 
Bu arada maçı anlatan spikerin maç boyunca en az otuz defa "bu maçı kaybedersek şu gruba düşeceğiz, bu torbada olacağız" deyip durmasına gerçekten gıcık oldum. Dayanamadım, gittim TRT Spor Yıldız sayfasına da yazdım ve gördüm ki benimle aynı görüşte olan pek çok seyirci var.



Çiçeğin adı mandevilla imiş, egzotik güzel...

6 yorum:

  1. Brezilya top oyunlarında iyi.. Canları sağolsun, önümüzdeki maçlara bakalım.. Kızcem voleybola sevdalandı 2 aydır, ennn minikler liginde başladı. Top sporlarının hiçbiri ilgimi çekmiyor ama demek ki çekmesi gerekecek artık. Sayende biraz kulak aşinalığım oluyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Brezilya gerçekten iyi. :)
      Ay ne güzel bir sevda olmuş, benim çiçek de vaktiyle iki sene oynamıştı.
      Valla çocuklar Galatasaray'ın futbol maçlarını izlerken ben de onlarla izlerdim, keyifli olurdu.
      Şimdilerde voleybolu bana daha çok kardeşim bulaştırdı, iyi de oldu. Özellikle kadın voleybolu seyretmesi de çok güzel bir takım sporu. :)

      Sil
  2. iyi bayramlar tatlım :)
    ben maçı izlemedim ama sonucu öğrenip üzülmüştüm. şimdi bir de spikere kızdım. gıcık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar canikom :)
      Gün ve saat itibarıyla sanırım artık sevgili eşine kavuşmuş, bildirilerinizi sunmaya başlamışsınızdır, herşey yolunda gitsin, güzelce gezin gelin. :)

      Sil
  3. İyi bayramlar, ancak oturabildim şuraya, 3 gündür ev toparlamaktan halim kalmadı, aynı senaryo bir de Ankara'da sahneye konacak, haydi bakalım hayırlısı. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar Leylakcığım. :)
      Artık günün bu saatinde sen de iyi kötü poponu bir yere koymak fırsatı bulmuş, biraz nefes almışsındır.
      Keyifli bir Ankara yazı dilerim. :)
      Sevgiler.

      Sil

Hoşgeldiniz!