15 Haziran 2024 Cumartesi

15 Haziran Cumartesi

Dün yazıyı yazdıktan sonra fark ettim, yağmur  azıcık serpiştirmiş, sokak nemlenmişti. Derken gece önce sakin sakin sonra gümbür gümbür üstelik şimşekli yıldırımlı bir yağmur yağdı ki... Oh sonunda havadaki ağırlık gitti, asılı kalmış bulutlar yere indi, rüzgar poyraza döndü, baş ağrılarımız gitti, biraz nefes aldık şükür.

Artık havadan mı nedir yoksa ters bir hareket mi yaptım, sol dirseğime öğleden sonra giren ağrı akşam akşam beni meşgul etti. Buz koydum, ilaç sürdüm, sardım filan, derken bu sabah daha az acı çekerek uyandım. Yine de buz, ilaç uygulamasını tekrarladım, sanırım iyi geliyor.

Bugün öğleden sonra Voleybol Kadın Millilerimizin Çin ile maçı vardı. Maç çok çekişmeli geçti ve bu defa ne yazık ki 5. sette maçı döndüremedik, 3-2 yenilgiyle bitti maç. 
Artık yarınki Brezilya maçına bakacağız.



Mahallemizin mini parkının paçalı kedisi,
Beyaz gövde, desenli kuyruk ile baş ve de bacağa dövme...

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun Sevgili Okul Arkadaşım. İyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar Sevgili Okul Arkadaşım. :)
      Teşekkür ederim, neyse ki fazla uzamadan halloldu. :)

      Sil
  2. kedişin pozu "uzanıp yatıvermiş sere serpe" dizesini çağrıştırdı:)
    dirsek için geçmiş olsun canım. aman tenisçi dirseğine dönmesin inşallah, ben hâlâ çekiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak öyle! Nasıl da keyfi yerinde ve rahattı anlatamam. :))
      Neyse, dirsek konusunu şimdilik düzelttik, şükür. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!