9 Mayıs 2024 Perşembe

9 Mayıs Perşembe


Bu sabah uyandığımda gökyüzü gri bulutlarla kapalıydı. Üstüne bir de dün akşam başlayan nezle hali eklenince, dün başlayan deniz sezonu bitmiş ve tadından yenmez bir güne başlamış oldum.
Kahvaltı yaptım, bir iki ilaç vitamin aldım, biraz gözüm açıldı.
Sonra Ms Melty geldi ve beni Gümüşlük'e götürdü. O küçük kıyıda geleneksel boydan boya gidip gelme yürüyüşümüzü yaptık. Sahil pek tenha ve sakindi, bir tekne yelken temizliği yapıyordu.
Yukarıdaki dikenli akasyaya sırtımızı verdik oturduk, denize baktık, huzur bulduk.


Dikenli akasyanın çiçekleri...

Not:
Fotoğrafları yüklerken bir saçmalık olmuş, blogger taslağı çok büyük kaydetmiş, sayfa açılmıyor.
Mümkün olursa sonra yüklerim artık.

10 yorum:

  1. ay hemen vitamin al cancağızım. toparlarsın dilerim kendini hemencecik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vitamin de aldım, anti viral bir şeyler de ama ilaçla yedi gün ilaçsız bir hafta dedikleri gibi, hükmünü sürdü, öyle bitti. :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun Sevgili Okul Arkadaşım. Rabbim nazarlardan korusun sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazar olmuş olabilir Sevgili Okul Arkadaşım, iyi dediniz. :))
      Teşekkür derim. :)

      Sil
  3. çok geçmiş olsun; tavuk çorbası iyi gelir böyle durumlarda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Z.cığım, tavuk çorbası iyi geldi, kesinlikle. :)

      Sil
  4. ayyyy soğuk sularda üşüdün kesin, geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir soğuk su faktörü benim de aklıma geldi Joecuğum ve fakat eskiden heçbişicikler olmazdı böyle durumlarda. :))

      Sil
  5. hoş gittiniz. geçmişler olsun. bugün buraya da kış geri döndü, rüzgarlı soğuk ve sevimsiz bir hava. yine de yazın kıyısında olma fikri insanı diri tutuyor. oralara da selamlar... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanoğlu kuş misali dedikleri gibi, gittim, gördüm, geldim bile ve çok teşekkür ederim. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!