8 Mayıs 2024 Çarşamba

8 Mayıs Çarşamba


Bugün mevsimin ilk deniz keyfini yaptım.
Bizim sahilin meşhur rüzgârı her nasılsa ters yönden ve makul hızda esmeye karar vermişti, güneş ısıtıyordu.
Kitabımı aldım, mayomu giydim, sahile indim, deniz kenarında bir şezlonga yerleştim.
Deniz kenarında bolca emekliler ve bir kaç genç insan vardı. Gençler eğlenerek çığlık kıyamet kahkahalarla denize girdiler. Bir kaç yaşıtım kadın da uzun süre bekleyerek küçük çığlıklar atarak deniz sefası yapmaya başladılar.
Bendeniz önce ayak bileklerime kadar suya girdim, ikinci denememde dizlerime kadar ve üçüncü defa tam boy suya daldım. 
Deniz de denizdi hani, berrak, tertemiz ve tam da klasik söylemle "soğuk ama girince alışıyorsun". 

8 yorum:

  1. Sefanız daim olsun Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  2. oyyyy o ne güzel sahil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, sakin dursa böyle nefis oluyor da, rüzgarı dalgası pek boldur. :)

      Sil
  3. ahhhhh çok güzellll, iyi tatiller s.'cim <3 fotoğrafa bakınca denizi hayal ettim ve üşüdüm; şimdi ciddi soğuktur su değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediler ki Nisan çok daha ılık geçmiş, denize rahatça girmişler, beni beklemiş demek soğuk yüzünü göstermeye. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!