10 Mayıs 2024 Cuma

10 Mayıs Cuma


Bugün denizimiz ve havamız şekilde görüldüğü gibiydi; gri, basık, çöl tozlu, arada rüzgârlı. Akşama yağmur diyorlar, ne de olsa lodosun gözü yaşlıdır, yağmur havadaki tozu yatıştırır.

Tatile nezle arası verdim, günboyu uzun oturdum kitap okudum, iki kez kısa yürüyüşler yaptım, komşu avluları gezdim, kuşları dinledim.
Akşamüstü Kadıkalesi'nde tavuk çorbası bulup içmek günün en hoş sürprizi oldu.



Komşu avludan mercan ağacı, bizde Arap dudağı da deniyormuş. 
Fotoğrafı büyütürseniz nedenini anlayacaksınız.

4 yorum:

  1. ya bu nasıl güzel bir ağaç!
    bugün daha iyisindir dilerim canımın içi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha iyiyim Şulem, dünkü dinlenme işe yaradı, bugün de ağırdan alacağım.

      Sil
  2. Çorbaya çok sevindim, umarım iyi gelmiştir. Bizim ev halkı daha içerken kendini iyi hissediyor. Ben artık içmiyorum ama hala çok güzel tavuk çorbası yaptığım söyleniyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi geldi gerçekten, ertesi gün de mercimek çorbası vardı, böylece şifa buldum yavaş yavaş. :)
      Ohh, eminim güzel yapıyorsundur, içene şifa olsun. <3

      Sil

Hoşgeldiniz!