29 Mayıs 2024 Çarşamba

29 Mayıs Çarşamba

Bugün 40 senelik (gerçekten kırk sene) iki arkadaşımla birlikte güzel saatler geçirdik.
Ş.ciğim Ataköy'de oturuyor, sabah F.ciğimle buluşup karşıya geçecektik. Eşi bizi arabayla götürmeyi teklif etmiş, ohh rahatça gittik.

Dört saat oturduk, sohbet muhabete Boşnak mantısı ve çay eşlik etti. Kahveyi az kahveli mi içmeli, yoksa bol kahve koyup manda batmaz mı yapmak makbuldür konulu konuşma sonrası kahvelerimizi de içtik.

Dönüşte metro ve marmarayla kıyımıza ulaştık.
Bugün arkadaş buluşması günü olarak atanmış meğerse, akşamın erken saatlerini de uzun zamandır göremediğim başka bir grup arkadaşla geçirdim ve kadın voleybolcularımızın maçı başlamadan eve ulaştım. 



Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı varsa, bir paket kahvenin hatırı kim bilir ne kadardır?

4 yorum:

  1. Sizin bu voleybol tutkunuz olmasa Sevgili Okul Arkadaşım, çok maçı kaçıracağım kesin:) Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yakalamanıza vesile olduysam, ne mutlu Sevgili Okul Arkadaşım. Ancak bu haftaki maçlarda saat işi biraz sıkıntılı, mesela bu gece Sırbistan maçı saat 03'te. Artık sabah bakarım ona. :)

      Sil
  2. manda batmaz tip ihahveyi çok sevmiyorum ben, fincanın yarısında telve oluyor, içebileceğim kahve azalıyor böylece :( tercihim: makul ölçüde kahve :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yarısına kadar telve dolu fincanları sevmiyorum, kahve tadı bile alamıyorum, bir çeşit çorba hissi veriyor. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!