30 Mayıs 2024 Perşembe

30 Mayıs Perşembe

Dün gece voleybol maçı güzeldi, kızlar 3- 1 kazandı, sevindim. Maçın bitiş saati gece yarısını geçince sonuç güzel velakin uykuya dalmak nasıl olacak endişesi duymadım desem yalan olur. Zira bir gece önce koyun sürüsü saymıştım, yorgundum. Neyse, şükür sadece milli takım değil, uyku perisi de beni sevindirdi. 

Havanın ısınması hissini dün rüzgar azalınca fark etmiştim. Bugün hava, tamam artık yaz geliyor, denecek kıvama gelmişti. 
Göz tedavisine ve pilatese yürüyerek gidip geldim, ohh iyi oldu.

Öğleden sonra kardeşim anneme geldi, çay partisi verdik. Annem son dinlediği ve pek beğendiği Canan Tan kitabını bize anlattı. Biz de arkadaşlarımızla ilgili havadisleri aktardık, onlar da gerçek hayat hikayeleri ne de olsa...

Japon dizisi bitince İngiliz dizisine başladım. Dün akşamüstü arkadaşlarıma Crown' a başlıyorum dedim, ooo ne şanslısın uzun bir eğlenceli seyir seni bekliyor dediler. Bakalım bakalım...



İnsan bazen kendisine bir kahve ısmarlamalı, değil mi?

6 yorum:

  1. Diziler keyifli değil mi? Kahve için afiyet olsun. Çarkıfelek çiçeğinin kurutularak yapılan çayı uykusuzluğa iyi geliyormuş. Dün aktarda idim, oradan bir bayanın iletisi bu.
    Selamlar size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A evet, çarkıfelek yani pasiflora gevşetir, rahatlatır, uykuya dalmayı kolaylaştırıyor sanırım. Deneyeyim, teşekkürler. :)

      Sil
  2. ooo sonunda crown'a başladın mı? darısı grey's anatomy'nin başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladım başladım, ama neredeyse sonundan başlamışım, şaşkın ben! :)))

      Sil
  3. Ya ne tatlısınız ailecek😘

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!