28 Mayıs 2024 Salı

28 Mayıs Salı

Dünyanın kötülükleri yakamızı bir bırakmıyor.
Şurada  çiçeğe, kuşa, ağaca bakıp, dostlarla iki çift  laf edip, biraz müzik dinleyip vademizi dolduracağız. Olmuyor.
Savaş bile değil katliam yaşanıyor, çadırlara sığınmış sivillere bomba atmak, yakmak neyin nesi?! Saf kötülük bu olmalı.
Diyecek söz bulamıyorum...


Sabah Suadiye'nin caddeye paralel sokaklarında yürüyordum, güzel bir çınar gördüm. Gövdesi iki ana dal üzerinden büyümüş. 
Şehirlerdeki çınarlar genellikle budanarak tek gövdeli büyüyorlar, ya da ben çoklukla öylesine tanık oldum. 
O ağacın fotoğrafını ekleyerek günü kapatayım. 

4 yorum:

  1. Bizim balkon çınarı aynı böyle iki kol, diğer bir kol çok gençken fırtınada kopmuştu. Geçen güz eşeklemesine budandığı için tam dal budak salamadı ama uzayınca görüntüsü çok ilginç oluyor.
    İsrail-Filistin olayına ise denecek laf yok. Geçmişindeki soykırımın intikamını mı alıyor acep, eşeğini dövemeyen semerini döver hesabı, çok acı çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o eşek traşı budamaları, ahh!... Çınar her türlü güzel ağaç. :)
      Bilemiyorum, zaman zaman benim de aklıma bu intikam mı konusu takılıyor. Oysa, en çok onların anlaması lazım; üstelik bu defa kurbanların geçmişle olanla ilgisi yok. :((

      Sil
  2. öyle gerçekten. içimiz şiş, kalbimizde hep bir sızı. ne beter bir döneme denk geldik diyeceğim ama ne zaman iy ibir dönem olmuş, onu da bilmiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım hiç iyi zaman yok, belki masallarda vardır öyle bir zaman... Ne yazık. :(

      Sil

Hoşgeldiniz!